  • 21. Data: 2011-12-01 18:23:38
    Temat: Re: BGŻ Optima - brak odsetek
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Mksie!

    W czwartek, 1 grudnia 2011, o godz. 19:12:07, napisałeś na temat: "BGŻ Optima -
    brak odsetek"
    mx @m...@o...pl, news:jb8g1p$4i$1@inews.gazeta.pl

    > Oh boże ty moj!
    > Lokata jednodniowa a odsetki raz na miesiąc?

    Opisał jak to jest na rachunku oszczędnościowym.

    --
    Hej!
    TZ

    - Zbyszko opamiętał się dopiero wtedy, gdy Jagienka powiła dwojaczki. -

  • 22. Data: 2011-12-01 18:25:07
    Od: " " <z...@N...gazeta.pl>

    TZ <g...@t...cy[ROT13]> napisał(a):

    > Witam!
    >
    > Dwie lokaty założone w poniedziałek 28-LIS.
    > (BGŻ Optima 1 dzień 6.48%, automatyczne odnowienie i kapitalizacja odsetek)
    >
    > Odsetki naliczone prawidłowo we wtorek i środę.
    > Dziś czwartek 1-GRU i BRAK ODSETEK i brak pozycji 'odnowienie lokaty'.
    >
    > Problem zgłoszony i przyjęty na infolinii.
    > Trochę dziwne to jest i czy to taki trick, że ktoś tego nie zauważy?!
    > Taki skok do nowego miesiąca i jeden dzień bez odsetek?! ;-)
    >
    > Sprawdźcie jak to u Was wygląda.
    > THX!

    Potwierdzam
    U mnie to samo.

    Nowa sprawa,wygląda jeszcze gorzej.

    Przelewy wysyłane z BGŻOptima wracają z powrotem do Optimy.
    Optima wpisuje w nazwie adresata zamiast imienia i nazwiska "Rachunek
    Powiązany"
    Wczoraj mi taki przelew wrócili z Eurobanku (nie zgadzało się imię i
    nazwisko).
    Problem ma być rozwiązany około 14 grudnia.
    Do tego czasu proponują przelew robić na infolini.
    ZROBIŁA SIĘ Z BGŻOptima "CZARNA DZIURA"

    Pozdrawiam
    Zenek

  • 23. Data: 2011-12-01 18:49:26
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć !

    W czwartek, 1 grudnia 2011, o godz. 19:25:07, napisałeś na temat: "BGŻ Optima -
    brak odsetek"
    z...@N...gazeta.pl, news:jb8gq3$297$1@inews.gazeta.pl

    > Nowa sprawa,wygląda jeszcze gorzej.

    Hmmm..., chyba prorokiem się stałem ;-))

> [...]
    ========
    A jak się okaże, że są takie cyrki jak w tych bankach wyżej, przy zrywaniu lokat
    i przelewaniu na konto inicjacyjne to szkoda gadać...
    =========

> [...]
    > Powiązany"
    > Wczoraj mi taki przelew wrócili z Eurobanku (nie zgadzało się imię i

    Inteligo jak mi się zdaje, chyba na to nie zwraca uwagi i nie zwraca tak
    wypełnionych 'źle' przelewów.

    > Problem ma być rozwiązany około 14 grudnia.
    > Do tego czasu proponują przelew robić na infolini.

    Tyle dobrego.

    > ZROBIŁA SIĘ Z BGŻOptima "CZARNA DZIURA"

    Dlaczego tak szybko zrywasz lokaty? Taka nagła potrzeba czy eksperyment?

    --
    Hej!
    TZ

    - Doktor Obarecki był jednostką, której opadły ręce. -

  • 24. Data: 2011-12-01 18:56:26
    Od: " newsgrp" <n...@N...gazeta.pl>

    <z...@N...gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
    > Powiązany"
    > Wczoraj mi taki przelew wrócili z Eurobanku (nie zgadzało się imię i

    testowałem na mBanku i działało poprawnie. z ciekawości jutro sprawdzę to
    raz jeszcze.

  • 25. Data: 2011-12-01 18:58:55
    Od: " newsgrp" <n...@N...gazeta.pl>

    TZ <g...@t...cy[ROT13]> napisał(a):
    > Po prostu następny babol :) Nie przewidzieli, że ktoś NIE 'zaznaczy'
    > kapitalizacji ;-))

    ja mam 5 lokat, nie zaznaczyłem kapitalizacji, odsetki przelewają się
    poprawnie na rachunek główny.

  • 26. Data: 2011-12-01 19:18:35
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    Dlaczego tak szybko zrywasz lokaty? Taka nagła potrzeba czy eksperyment?

    Meritum też zwraca, trzeba zmienić powiązany. Na jaki? Alior, Citi, DB,
    mBank? Ale ja tam nie mam nawet złotówki na potwierdzenie.
    Jak jednodniowa to nic dziwnego, że zaraz się zrywa. Dobre i parę groszy,
    zakłada się na mniejszą kwotę.

  • 27. Data: 2011-12-01 19:18:53
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Newsgrpie!

    W czwartek, 1 grudnia 2011, o godz. 19:58:55, napisałeś na temat: "BGŻ Optima -
    brak odsetek"
    newsgrp n...@N...gazeta.pl, news:jb8ipf$8js$1@inews.gazeta.pl

    > ja mam 5 lokat, nie zaznaczyłem kapitalizacji, odsetki przelewają się
    > poprawnie na rachunek główny.

    To widać, że działa to jak na razie losowo ;-))
    Albo przynajmniej nie do końca poprawnie.

    --
    Hej!
    TZ

    - Witkacy popełnił samobójstwo, bo nie wiedział co robić. -

  • 28. Data: 2011-12-01 19:37:41
    Od: " Zenek" <z...@N...gazeta.pl>

    > Tyle dobrego.

    > Dlaczego tak szybko zrywasz lokaty? Taka nagła potrzeba czy eksperyment?

    Wchodzisz do nowego banku i musisz sprawdzić jak chodzą przelewy w obie
    strony. Jak nie sprawdzisz to możesz się czasem udupić.
    Przykład: spłata karty kredytowej,robisz przelew pieniązków do banku gdzie
    masz kk w dniu zapadalności, a wieczorem dowiadujesz się ,że przelew został
    zwrócony. Nie możesz nie wiedzieć czy nowy bank należycie wykonuje usługi.
    Pewnie się za jakiś czas poprawią, na dzisiaj amatorszczyzna.

  • 29. Data: 2011-12-01 19:59:19
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Zenku!

    W czwartek, 1 grudnia 2011, o godz. 20:37:41, napisałeś na temat: "BGŻ Optima -
    brak odsetek"
    Zenek z...@N...gazeta.pl, news:jb8l25$g6q$1@inews.gazeta.pl

    > Wchodzisz do nowego banku i musisz sprawdzić jak chodzą przelewy w obie
    > strony.

    Czyli eksperyment.
    Ale dobrze wiedzieć o co teraz tam chodzi i jak jest z tymi przelewami wychodzącymi.

    > Jak nie sprawdzisz to możesz się czasem udupić.

    Zabezpieczeniem moim jest Inteligo :))

    --
    Hej!
    TZ

    - Rak jest stawonogiem bo trzyma nogi w stawach. -

  • 30. Data: 2011-12-02 08:40:20
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 01 Dec 2011 17:16:09 +0100, TZ napisał(a):

    > Może jesteś przyzwyczajony do Polbanku, Eurobanku czy Getinów, ja NIE!
    > Jestem przyzwyczajony do Inteligo gdzie na 99,9% wszystko gra jak
    > należy.

    To po jaką cholerę założyłeś konto w BGŻ Optima bez upewnienia się czy
    działa ona tak jak Inteligo? A teraz męczysz wszystkich swoimi
    dociekaniami zamiast chwilę pomyśleć.

    --
    xbartx