  • 11. Data: 2011-12-01 14:41:30
    Temat: Re: BGŻ Optima - brak odsetek
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Krisie!

    W czwartek, 1 grudnia 2011, o godz. 14:10:01, napisałeś na temat: "BGŻ Optima -
    brak odsetek"
    Kris k...@w...pl, news:jb7ubd$2lp$1@inews.gazeta.pl

    > Pierwszy dzień kolejnego miesiąca, dłuższe poranne przetwarzanie danych. Nic
    > specjalnie dziwnego.

    Jakoś takiej sytuacji nie zaobserwowałem na Inteligo przez ponad 8 lat.

    --
    Hej!
    TZ

    - W Australii człowiek współżyje z Aborygenami -

  • 12. Data: 2011-12-01 14:48:46
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Jureq!

    W czwartek, 1 grudnia 2011, o godz. 14:15:00, napisałeś na temat: "BGŻ Optima -
    brak odsetek"
    jureq j...@X...to.z.adresu.Xop.pl, news:jb7ukk$vo$1@news.lublin.pl

    > Czy też macie codziennie w hostorii taką "sieczkę" związaną z odnowieniem
    > lokaty jednodniowej. Codziennie "-" i "+" kwoty lokaty na lokacie oraz
    > "+" i "-" na oszczędnościowym?

    Na lokatach tak mam, te plusy i minusy.
    Na oszczędnościowym NIE, dziś zostały naliczone odsetki i pobrany podatek.
    Może dlatego, że miałem tam tylko 1zł i przez 3 dni wkład na
    lokaty ale on został zdjęty w dniu kiedy zleciłem założenie lokat.

    --
    Hej!
    TZ

    - W "Odprawie posłów greckich" marszałek laską uciszał posłów. -

  • 13. Data: 2011-12-01 15:07:54
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    TZ <g...@t...cy[ROT13]> writes:

> [...]
    > Kris k...@w...pl, news:jb7ubd$2lp$1@inews.gazeta.pl

    > Jakoś takiej sytuacji nie zaobserwowałem na Inteligo przez ponad 8 lat.

    Bo inteligo nie "zamyka miesiąca".
    Naliczenie prowizji czy pobranie opłat odbywa się w miesięcznicę
    rachunku głównego klienta, więc codziennie jest przetwarzany fragment
    bazy danych klientów.

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 14. Data: 2011-12-01 15:30:17
    Od: notveryoldman <n...@g...pl>

    W dniu 2011-12-01 13:59, TZ pisze:

    > Jednak nadal pozostaje pytanie dlaczego tak się stało, że odsetki nie były
    > naliczone?!

    Po prostu nie przeliczają w nocy tylko w dzień :-) Nigdzie nie jest
    powiedziane, że musisz zobaczyć swoje parę złotych zaraz po obudzeniu się...

    --
    notveryoldman

  • 15. Data: 2011-12-01 16:16:09
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Kamilu!

    W czwartek, 1 grudnia 2011, o godz. 16:07:54, napisałeś na temat: "BGŻ Optima -
    brak odsetek"
    Kamil Jońca k...@p...onet.pl, news:87y5uwcotx.fsf@alfa.kjonca

    > Bo inteligo nie "zamyka miesiąca".
    > Naliczenie prowizji czy pobranie opłat odbywa się w miesięcznicę
    > rachunku głównego klienta, więc codziennie jest przetwarzany fragment
    > bazy danych klientów.

    Jeżeli chodzi o "rachunek oszczędnościowy" Inteligo to TAK.

    Dobolokaty Inteligo mają znowu swoją datę naliczania odsetek czy raczej końca okresu
    lokaty. I zawsze tam odsetki się pojawiają, nie ważne czy to jest koniec miesiąca
    czy koniec lokaty, pojawiają się każdego dnia ok. godz. 1:00 (pierwszej) w nocy.
    Nie sprawdzam tego o 1:00 w nocy ale mam 'Inteligo Powiadomienia' o tym mówiące.

    Lokaty Optima są jednodniowe więc co ma do rzeczy 'zamykanie miesiąca'?
    Każdego dnia muszą zamknąć i otworzyć tą samą liczbę lokat i naliczyć odsetki
    bez względu czy to jest koniec/początek miesiąca.

    'Zamykanie miesiąca' dotyczy rachunku oszczędnościowego a tam wszystko było OK,
    gdy w tym czasie na lokatach nie były naliczone odsetki.

    Może jesteś przyzwyczajony do Polbanku, Eurobanku czy Getinów, ja NIE!
    Jestem przyzwyczajony do Inteligo gdzie na 99,9% wszystko gra jak należy.

    --
    Hej!
    TZ

    - Rzemiosło rycerskie upada, a w hełmach chłopi wysiadują pisklęta. -

  • 16. Data: 2011-12-01 16:28:32
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >U mnie wszystko się zgadza: są odsetki zarówno z lokat jednodniowych,
    >jak i z konta głównego (4,6%) oraz potrącony podatek.

    U mnie jeszcze inaczej. Wczoraj założyłem kilka optymalnych w Optima, bez
    kapitalizacji. Dziś w szczegółach lokat jest naliczone 19 gr, ale nigdzie
    tego nie ma, ani na lokatach (co oczywiste) ani na rachunku podstawowym.
    Gdzie moja kasa?

  • 17. Data: 2011-12-01 16:41:18
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Notveryoldmanie!

    W czwartek, 1 grudnia 2011, o godz. 16:30:17, napisałeś na temat: "BGŻ Optima -
    brak odsetek"
    notveryoldman n...@g...pl,

    > Po prostu nie przeliczają w nocy tylko w dzień :-)

    Od której godziny zaczyna się dzień wg Ciebie?
    I czy ma to związek, że za oknem jest ciemno lub jasno? ;-))

    A poważniej to... Np. zrywam lokatę z rana jak się obudzę (jak już tak chcesz :)
    i bez odsetek za jeden dzień, i co wtedy?
    No tak, nie duża strata i pewnie dać se siana? ;-))

    > Nigdzie nie jest powiedziane, że musisz zobaczyć swoje parę złotych zaraz po
    > obudzeniu się...

    Tak samo jak nigdzie nie jest powiedziane, że muszę w ogóle zobaczyć swoje parę
    złotych ;-))
    Jak już pisałem, nie jestem przyzwyczajony do Polbanku, Eurobanku czy Getinów.

    Gdy Optima będzie działała w ten sposób jak banki w/w to jednak chyba dam se
    siana i podziękuję ;-)
    A jak się okaże, że są takie cyrki jak w tych bankach wyżej, przy zrywaniu lokat i
    przelewaniu na konto inicjacyjne to szkoda gadać...

    --
    Hej!
    TZ

    - Prometeusz dokonał włamania, wykradając ogień. -

  • 18. Data: 2011-12-01 16:51:56
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Mksie!

    W czwartek, 1 grudnia 2011, o godz. 17:28:32, napisałeś na temat: "BGŻ Optima -
    brak odsetek"
    mx @m...@o...pl, news:jb89vi$b03$1@inews.gazeta.pl

> [...]
    > tego nie ma, ani na lokatach (co oczywiste) ani na rachunku podstawowym.

    Po prostu następny babol :) Nie przewidzieli, że ktoś NIE 'zaznaczy'
    kapitalizacji ;-))

    --
    Hej!
    TZ

    - Oko składa się z siatkówki i koszykówki. -

  • 19. Data: 2011-12-01 17:50:12
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2011-12-01 17:51, TZ pisze:
> [...]
    > mx @m...@o...pl, news:jb89vi$b03$1@inews.gazeta.pl

    > Po prostu następny babol :) Nie przewidzieli, że ktoś NIE 'zaznaczy'

    Nie zaznaczyłem kapitalizacji i odsetki normalnie wracają na rachunek
    (obok kwoty lokaty) i następuje otwarcie nowej w kwocie jak poprzednia
    lokata. Czyli co rano na rachunku oszczędnościowym mam:
    + odsetki
    + kwota lokaty (powrót starej)
    - kwota lokaty (otwarcie nowej)

    Odsetki naliczone w oknie rachunku szczegółowego to odsetki z
    kapitalizacji dziennej kwoty na tym rachunku. Zbierają się przez miesiąc
    i są wypłacane ostatniego dnia miesiąca.

  • 20. Data: 2011-12-01 18:12:07
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

> [...]

    >dziennej kwoty na tym rachunku. Zbierają się przez miesiąc i są wypłacane

    Oh boże ty moj!
    Lokata jednodniowa a odsetki raz na miesiąc?

    U mnie do 15-tej była tylko wpłata założycielska, co dalej nie wiem,
    digi-digi w pracy został.