  • 1. Data: 2011-12-02 08:03:16
    Temat: BGZ Optima - liczba lokat
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    Witam.

    O lokatach jednodniowych czytamy: "W ramach jednego Konta BGŻOptima
    możesz otworzyć maks. 8 takich lokat"

    Jak to rozumieć? Tzn. czy mogę np: otworzyć 8 lokat, następnie zamknąć
    dwie, i otworzyć jedną? Bo to już będzie dziewiąta otwarta lokata, przy
    aktywnych siedmiu. Ale nie wiem co autor miał na myśli. Może już ktoś
    testował?

    pzdr
    Zyga

  • 2. Data: 2011-12-02 16:29:13
    Temat: Re: BGZ Optima - liczba lokat
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Jak to rozumieć? Tzn. czy mogę np: otworzyć 8 lokat, następnie zamknąć
    > dwie, i otworzyć jedną?

    IMHO tak.

    > Bo to już będzie dziewiąta otwarta lokata, przy aktywnych siedmiu.

    IMHO przekombinowales i to grubo :).