    Date: Fri, 02 Dec 2011 09:03:16 +0100
    From: Zyga <z...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: BGZ Optima - liczba lokat

    Witam.

    O lokatach jednodniowych czytamy: "W ramach jednego Konta BGŻOptima
    możesz otworzyć maks. 8 takich lokat"

    Jak to rozumieć? Tzn. czy mogę np: otworzyć 8 lokat, następnie zamknąć
    dwie, i otworzyć jedną? Bo to już będzie dziewiąta otwarta lokata, przy
    aktywnych siedmiu. Ale nie wiem co autor miał na myśli. Może już ktoś
    testował?

    pzdr
    Zyga