  • 1. Data: 2006-05-24 11:19:17
    Temat: BGŻ, integrum - znowu podwyżki
    Od: Cyneq <c...@n...com>

    Wydaję mi się że nie było, jak było to niech _jedna_ osoba krzyknie, to
    canceluje posta.

    Otóż od 1 lipca BGŻ wprowadza nowe opłaty.
    - każda zmiana zlecenia stałego - 0.50 zł.
    No coż, dotąd co miesiąc płaciłem za parę należności ze zlecenia
    stałego, poprawiając tylko co miesiąc w polu "tytułem" nazwę miesiąca
    ("opłata za lokal ulica Bylejaka 7/8 za miesiąc maj"). Teraz co miesiąc
    chyba 2 złote więcej.
    Nie mówiąc o tym ze wiele osób wykorzystywało zlecenie stałe jako
    bezpłatne przelewy.
    W ogóle to przydałaby się taka opcja jak "automatycznie wstaw nazwę
    miesiąca, albo np. jakiś numer ("spłata raty numer 5").
    Ale tak dobrze chyba nikt nie ma w stałych?

    - wprowadzają opłatę za kartę maestro - 1 zl miesięcznie.

    Aha, znieśli opłaty za polecenie zapłaty, nie wiem ile było przedtem, na
    tym koncie nie używałem.

    To oczywiście nie są jakieś ogromne sumy, ale trzeba liczyć się z
    wydaniem w podstawowej ofercie (plan1) 10 zł za samo prowadzenie, 4
    zlecenia stałe, kartę i ze dwa nieplanowane przelewy.
    Wciąż nie jest to zła oferta, ale chyba coraz gorsza.
    Mimo że ostatnio wprowadzili nowy element autoryzacji - obrazek
    (skuteczność IMHO w granicach błędu statystycznego).

    --
    Cyneq

  • 2. Data: 2006-05-24 19:41:14
    Temat: Re: BGŻ, integrum - znowu podwyżki
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cyneq" <c...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > kartę i ze dwa nieplanowane przelewy.
    > Wciąż nie jest to zła oferta, ale chyba coraz gorsza.

    Ale zawsze mozna wyszukac cos lepszego, oczywiscie zalezy czego ktos
    oczekuje od banku.
    Np. Lukas z kontem pro jest niezly, bo spelniajac kryterium slado
    konta+lokaty oraz min. wplywy, konto jest z oproc 3%(czego nie ma w bankch
    wirtualnych), darmowe przelewy, karta VE(10zl na dwa lata, ale jak wydajesz
    300zl/mies. bezgot. to placa ci 1zl/mies. czyli koszt karty zwraca sie z
    nawiazka). Wszystko zalezy czego ktos szuka.