  • 1. Data: 2011-04-26 18:17:09
    Temat: BGŻ - "konto z podwyżką ... ciśnienia "
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Krótka opowieść o przygodzie z kontem z podwyżką BGŻ.

    Dany troszkę wymyślone, bo nie chce mi się zaglądać do
    korespondencji i przytaczać konkretnych dat.

    1 lutego założono konto z podwyżką ;)
    7 lutego pocztą przyszła karta z instrukcją nadania PINu doń.
    7 lutego po wykonaniu instrukcji (wysłanie sms'a) dostaję
    odpowiedź automatyczną na SMS : pin dla twojej karty nie może
    być nadany.
    8 lutego dzwonię na dezinfolinię i pytam o co chodzi z tym PINem
    - odpowiedź mężczyzny na infolini: nie mam pojęcia, napisz pan
    drogą pocztową reklamację, rozpatrzymy ją w miesiąc

    9, 10, 11, 12, 13, 14 lutego próbowałem pozyskać informacje,
    dlaczego nie mogę nadać pinu - ciągle to samo : AWARIA SYSTEMU
    proszę napisać reklamację i pchnąć ją pocztą. Zasadniczo
    wnerwiłem się i postanowiłem odpuścić sobie "konto z podwyżką",
    bo już za dużo mi podwyższyło.

    Zasadniczo miałem parę dni później zająć się tematem likwidacji
    konta, bo po co mi nieużywane konto w takim razie, ale dla
    sportu pchnąłem następnego (6 czy 7 smsa), no i cud. Otrzymałem
    PIN. Bosko.

    26 kwietnia dzwonię na infolinię, bo "premii" nie widzę w
    wyciągach - Na co zostałem poinstruowany, że nie spełniłem
    warunków bo w okresie do 15 lutego nie poczyniłem transakcji
    bezgotówkowych. Przecie w regulaminie jasno jest napisane, że
    trza bezgotówkowo karty użyć.

    Pytam - co ja zawiniłem w tej sytuacji ? No ... coż przykro mi,
    ale nie możemy nic zrobić ;)

    A ja myślałem, że takie rzeczy to tylko w erze i pko

    Pożaliłem się, idę się napić nervosolu :)
    RZÓK na miarę naszych możliwości: http://rzok.wroclaw.pl/
    Wspomóż RZÓKA ! Podaruj futerko, narożnik, wersalkę lub ...

  • 2. Data: 2011-04-26 18:33:40
    Temat: Re: BGŻ - "konto z podwyżką ... ciśnienia "
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    > Krótka opowieść o przygodzie z kontem z podwyżką BGŻ.
    >
    > Pożaliłem się, idę się napić nervosolu :)

    No piękna opowieść ;)
    Moje Uznanie dla BGŻ... LOL
    a swoja droga, moze jakbyś jednak wysłał pisemnie tą reklamacje .....

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2011-04-26 18:39:44
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > No piękna opowieść ;)
    > Moje Uznanie dla BGŻ... LOL
    > a swoja droga, moze jakbyś jednak wysłał pisemnie tą reklamacje .....
    >
    > Pozdrawiam

    dobrze, że w Mille (Dobre konto) nie było aż TAKICH jazd...premie
    wypłacają i to jest nawet przyjemne ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2011-04-26 19:00:14
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-04-26 20:33, Waldek pisze:

    > No piękna opowieść ;)
    > Moje Uznanie dla BGŻ... LOL
    > a swoja droga, moze jakbyś jednak wysłał pisemnie tą reklamacje

    Powiem wprost, może bym i posłał, ale w sumie olałem te 50 PLN,
    a to dlatego, że mam obawy iż moja reklamacja wpadnie do
    jakiegoś "automatu" (coś jak w ORANGE), wychwycą parę słów
    kluczowych typu *nie* mogłem nie ze swojej winy *dokonać
    transakcji w regulaminowym okresie* ... i jeśli tak się stanie -
    palną mi odpowiedź z automatu, a ja będę się dalej musiał
    "szarpać" o 50 PLN. Po prostu jeszcze jedna wpadka, i zwijam się
    gdzie indziej. Co raz bardziej podoba mi się, że jest taki wybór
    w PL, a i bezkosztowo można się przenosić - wnerwiam tylko
    księgowość w firmie co chwila zmieniając rachunek do wypłaty
    wynagrodzenia :)

  • 5. Data: 2011-04-26 19:56:29
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    >a ja będę się dalej musiał "szarpać" o 50 PLN. Po prostu jeszcze jedna
    >wpadka, i zwijam się gdzie indziej.

    Ano nie warto sie "szarpac" - juz IMO lepszym bonusem
    jest np. konto z prezentem w Getinonline
    nawet przy nie spelnieniu warunkow promocji, max koszt = 12x10zl
    co uwzgledniajac cene prezentu daje realnie wiecej niz 50zl ;)
    dochodzi jeszcze wyzej oprocentowana tzw. 2-mc lokata na start

    >wnerwiam tylko księgowość w firmie co chwila zmieniając rachunek do wypłaty
    >wynagrodzenia :)

    od tego "niunie" sa i za to m.in biora kase ;)

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2011-04-26 20:34:59
    Od: knrdz <p...@v...cy>

    Waldek pisze:

> [...]
    > nawet przy nie spelnieniu warunkow promocji, max koszt = 12x10zl
    > co uwzgledniajac cene prezentu daje realnie wiecej niz 50zl ;)

    Policz jeszcze raz. Skoro zakładasz posiadanie konta przez rok, to weź
    pod uwagę, że w BGŻ dostaniesz nie 50, a 12x50 minus opłata za kartę,
    czyli 550 zł.

    > dochodzi jeszcze wyzej oprocentowana tzw. 2-mc lokata na start

    ...dostępna dla wszystkich, także nie posiadających kont w GO...

  • 7. Data: 2011-04-26 20:41:28
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "knrdz" <p...@v...cy> napisał w wiadomości

    > Policz jeszcze raz. Skoro zakładasz posiadanie konta przez rok, to weź pod
    > uwagę, że w BGŻ dostaniesz nie 50, a 12x50 minus opłata za kartę, czyli
    > 550 zł.

    A to _sorry_ , nie wgryzalem sie w regulamin BGZ
    przyjalem przez domniemanie ze to "gratis" jednorazowy a nie cykliczny

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2011-04-26 20:52:26
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-04-26 22:34, knrdz pisze:

    > Policz jeszcze raz. Skoro zakładasz posiadanie konta przez rok,
    > to weź pod uwagę, że w BGŻ dostaniesz nie 50, a 12x50 minus
    > opłata za kartę, czyli 550 zł.

    No nie należy zapomnieć jeszcze o fachura obsłudze ;)
    Niby powinienem wyciągnąć na tym 550 PLN (po odliczeniu tej
    karty), a już jest tylko 500. Z taką metodą podejścia do klienta
    i stosowaniem się do własnych umów - zobaczę może 100 PLN.
    Byleby opłacało mi się na tyle, że za kartę nie zapłacę, bo jak
    wspomniałem tu i tu : ijjs03$sik$...@n...news.atman.pl te 550
    wcale pewne nie jest, a składać za każdym razem reklamację, to
    mi się nie widzi.

  • 9. Data: 2011-04-26 21:28:24
    Od: Simple Man <c...@l...de>

    W dniu 2011-04-26 20:39, RobertS pisze:
    > dobrze, że w Mille (Dobre konto) nie było aż TAKICH jazd...premie
    > wypłacają i to jest nawet przyjemne ;-)

    Mnie BGŻ gładko wypłaca co miesiąc premię :) Za nic dostaję tyle ile w
    Millennium dostałbym wydając na premiowane zakupy 1500 PLN :)

  • 10. Data: 2011-04-27 10:27:38
    Od: infoscena <m...@g...com>

    Ja także nie mam, żadnych problemów z BGŻ. Pin do karty dostałem
    pocztą. Premia jest wypłacana jak należy.
    Nie przeszkadza to aby równocześnie posiadać Dobre konto w Mille :)
    A reszta to już KK Polbank Era - "tylko" 1% zwrotu.
    Pozdrawiam.