  • 1. Data: 2011-04-26 19:53:16
    Temat: Jakie dane sa zapisywane przy wyplacie z bankomatu?
    Od: zg <z...@v...pl>

    Czy przy wyplacie pieniedzy z bankomatu karta MasterCard rejestrowane
    jest w ich systemie imie posiadacza karty, czy tylko jej numer? Czy
    rejestrowana jest nazwa banku, ktory wydal karte?
    --
    zg

  • 2. Data: 2011-04-26 20:03:20
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Uzytkownik "zg" <z...@v...pl> napisal w wiadomosci grup
    > Czy przy wyplacie pieniedzy z bankomatu karta MasterCard rejestrowane jest
    > w ich systemie imie posiadacza karty, czy tylko jej numer? Czy
    > rejestrowana jest nazwa banku, ktory wydal karte?

    Nazwa banku wystawcy jest calkowicie zdeterminowana przez numer karty. Imie
    posiadacza karty nie jest rejestrowane.

  • 3. Data: 2011-04-26 20:13:58
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-04-26 22:03, MarekZ pisze:

    > Nazwa banku wystawcy jest calkowicie zdeterminowana przez numer
    > karty. Imie posiadacza karty nie jest rejestrowane.

    Nawet jeśli bankomat wita Cię po imieniu ? Bo zdarzyło mi się
    korzystać z bankomatów, "zwracających" się do mnie po imieniu.
    RZÓK na miarę naszych możliwości: http://rzok.wroclaw.pl/
    Wspomóż RZÓKA ! Podaruj futerko, narożnik, wersalkę lub ...

  • 4. Data: 2011-04-26 20:23:33
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    grup dyskusyjnych:ip7925$mdc$...@n...news.atman.pl...

    > Nawet jeśli bankomat wita Cię po imieniu ? Bo zdarzyło mi się korzystać z
    > bankomatów, "zwracających" się do mnie po imieniu.

    Do tej pory żyłem sobie spokojnie w przekonaniu, że w przypadku transakcji
    bankomatowych rejestrowany w logach bankomatu jest jedynie numer karty i
    termin jej ważności, no i naturalnie kwota transakcji plus obsługa
    ewentualnych błędów typu "brak dostatecznej ilości środków". Być może jednak
    byłem w błędzie, bo mnie się nie zdarzyło aby bankomat witał mnie po
    imieniu. Nie wiem czy imię i nazwisko znajdujące się na karcie jest zapisane
    w pamięci mikroprocesora, na pasku z tego co pamiętam jest zapisane. Ale w
    logach bankomatu IMO nie. Podobnie jak np. PINu nie ma w logach, choć został
    on wpisany z klawiatury. Bankomat może sobie przeczytać tę daną i ją użyć o
    ile ma odpowiedni soft, ale IMO nie zapisuje jej do logów.

    Ale może mamy na grupie kogoś kto wie to na 100%.

  • 5. Data: 2011-04-26 20:28:05
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-04-26 22:23, MarekZ pisze:

> [...]

    Mnie witał ostatnio POLBANK na Traugutta we Wrocławiu, i (tu nie
    jestem pewien) jakieś millenium w wawie zdaje się w okolicy pl
    Wilsona.

    > Ale może mamy na grupie kogoś kto wie to na 100%.

    Może :)

  • 6. Data: 2011-04-26 22:08:48
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 26 Apr 2011 22:23:33 +0200, MarekZ napisał(a):

> [...]
    > on wpisany z klawiatury. Bankomat może sobie przeczytać tę daną i ją użyć o
    > ile ma odpowiedni soft, ale IMO nie zapisuje jej do logów.

    Wybacz, ale do logów to bankomat może zapisac wszystko, co chce.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 7. Data: 2011-04-26 22:31:14
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-04-27 00:10, Zakarm pisze:

    > Bardzo najebany byles ?

    Mógłbyś jak normalny biały człowiek doprecyzować pytanie ? Bo
    nie wiem jak odpowiedzieć. Czy byłem bardzo najebany jak
    bankomat napisał krótkie zdanie po włożeniu karty o treści
    "Witaj Rafał", czy jak pisałem posta o tym, że bankomat tak
    napisał. Wiesz, nie będę wiedział o co pytasz -
    satysfakcjonującej odpowiedzi pewnie nie dostaniesz.

  • 8. Data: 2011-04-26 22:54:48
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > Bardzo najebany byles ?

    Teraz się mówi: na ebaju.
    To z kabaretu Koń Polski chyba.

    --
    animka

  • 9. Data: 2011-04-26 22:55:55
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> writes:

    [...]

> [...]
    > o co pytasz -
    > satysfakcjonującej odpowiedzi pewnie nie dostaniesz.

    Uprasza się o niekarmienie trolla.

    KJ

    Nie przerywaj mi, kiedy ja przerywam
    --W.Churchill

  • 10. Data: 2011-04-27 00:12:43
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Nawet jeśli bankomat wita Cię po imieniu ? Bo zdarzyło mi się korzystać z
    > bankomatów, "zwracających" się do mnie po imieniu.

    sporo danych masz zapisanych na pasku magnetycznym,
    np. na poczatku pierwszej sciezki masz nr_karty^imie/nazwisko
    a to tylko polowa sciezki a sciezki masz 3