  • 1. Data: 2011-04-28 12:54:34
    Temat: BGZ konto z podwyzka jakie warunki?
    Od: Stephen Wyszy <f...@g...com>

    Mam pytanie jakie warunki trzeba spelnic aby otrzymac "podwyzke".
    Rozumiem, ze przelew wlasny raczej nie wchodzi w gre bo to byloby za
    proste.

    Na stale nie jestem zatrudniony, jestem programista i pracuje od
    zlecenia do zlecenia w sumie u 3 osob, dlatego zastanawiam sie czy
    takie cos wchodzi w gre? Czy tylko jeden pracodawca jest liczony czy
    wszyscy?

  • 2. Data: 2011-04-28 13:14:14
    Temat: Re: BGZ konto z podwyzka jakie warunki?
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Stephen Wyszy <f...@g...com> wrote:
    > Mam pytanie jakie warunki trzeba spelnic aby otrzymac "podwyzke".
    > Rozumiem, ze przelew wlasny raczej nie wchodzi w gre bo to byloby za
    > proste.

    No wlasnie, trzeba tam podawac pracodawce, czy moze mozna
    przelewac przez bluecash w tytule przelewu podajac 'pobory' ;-)

    a.

  • 3. Data: 2011-04-28 13:30:35
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 28 Apr 2011 13:14:14 +0000 (UTC), Wemif napisał(a):

    > No wlasnie, trzeba tam podawac pracodawce, czy moze mozna
    > przelewac przez bluecash w tytule przelewu podajac 'pobory' ;-)

    Z analizy regulaminu wynika, że nie. Pytanie na ile to sprawdzają - ale
    mogą się łatwo przyczepić. Poza tym - w Bluecash chyba nie da się zmienić
    tytułu przelewu?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 4. Data: 2011-04-28 13:50:21
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:

    > Z analizy regulaminu wynika, że nie. Pytanie na ile to sprawdzają - ale
    > mogą się łatwo przyczepić. Poza tym - w Bluecash chyba nie da się zmienić
    > tytułu przelewu?

    Da się. W tytule pojawiaja się kilkanaście znaków na które nie ma się
    wpływu (chyba identyfikujących transakcję) oraz tekst wpisany w pole
    'tytul przelewu'.

    a.

  • 5. Data: 2011-04-28 15:47:35
    Od: Stephen Wyszy <f...@g...com>

    Dziwi mnie troche ten bank. Zadzwoniłem na infolinie aby sie
    dowiedziec czy jest obowiazek podawania pracodawcy. Trzeba przy
    zakladaniu konta dostarczyc wypelniony taki pdf:
    http://www.bgz.pl/downloads/dla_ciebie/konta_osobist
    e/zlecenie_przekazywania_wynagrodzenia.pdf

    Zawsze wydawalo mi sie, ze takie zlecenie pokazuje sie w pracy aby
    wiedzieli gdzie przelewac pieniadze. Tutaj tez trzeba zlozyc owe
    zlecenie w banku, i wtedy na podstawie tego dokumentu bedzie naliczana
    "podwyzka".

    Jakis posiadacz tegoz konta moze potwierdzic slowa z dezinfolinii?

  • 6. Data: 2011-04-28 16:00:15
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-04-28 17:47, Stephen Wyszy pisze:
> [...]
    > "podwyzka".
    >
    > Jakis posiadacz tegoz konta moze potwierdzic slowa z dezinfolinii?

    Z regulaminu:

    "Uczestnik złozył w Banku ,,Zlecenie przekazywania
    wynagrodzenia za prace i innych swiadczen zwiazanych z praca /
    swiadczenia pienieznego z ubezpieczenia emerytalnego /rentowego/na
    rachunek bankowy prowadzony przez BGZ S.A.", przy czym w przypadku Konta
    wspolnego wystarczajace w tym zakresie jest złozenie wskazanego wyzej
    zlecenia przez jednego ze Wspołposiadaczy Konta,"

    i drugie

    "Podstawe naliczenia Premii stanowia wpływy srodkow pienieznych na Konto
    Uczestnika pochodzace z rachunkow prowadzonych przez inne banki lub
    przez Bank, z wyjatkiem wpływow z rachunkow prowadzonych:
    przez jakikolwiek bank na rzecz Uczestnika, lub
    przez Bank na rzecz klientow detalicznych."

    czyli w sumie moze BC by oblecial, jesli maja konto "niedetaliczne".

  • 7. Data: 2011-04-28 16:32:00
    Od: Simple Man <c...@l...de>

    W dniu 2011-04-28 15:14, Wemif pisze:
    > No wlasnie, trzeba tam podawac pracodawce, czy moze mozna
    > przelewac przez bluecash w tytule przelewu podajac 'pobory' ;-)

    U mnie BGŻ weryfikował dane jakie podałem, a podanie danych pracodawcy
    jest z tego co pamiętam obowiązkowe. Liczy się tylko jeden przelew (na
    największą kwotę) czyli jak dostajesz pięć przelewów po 1000 zł każdy to
    z podwyżki dostaniesz tylko 10 zł.

  • 8. Data: 2011-04-28 16:37:24
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 28 Apr 2011 18:00:15 +0200, neoniusz napisał(a):

    > czyli w sumie moze BC by oblecial, jesli maja konto "niedetaliczne".

    Nie, bo pominąłeś to:

    Warunkiem nabycia prawa do Premii i jej wypłaty jest zaksięgowanie na
    Koncie w danym Cyklu:
    1) wpływu w formie bezgotówkowej środków pieniężnych z tytułu wynagrodzenia
    lub świadczeń określonych w zleceniu , o którym mowa w § 2 w ust. 1 w lit.
    a)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 9. Data: 2011-04-28 16:45:59
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-04-28 18:37, Borys Pogoreło pisze:

> [...]
    > lub świadczeń określonych w zleceniu , o którym mowa w § 2 w ust. 1 w lit.

    A kto powie, ze przelew z BC nie jest wynagrodzeniem?
    Jedyny problem jest z tym zleceniem, ktore trzeba wypelnic i im
    zostawic, czyli pewnie dane ze zlecenia musza sie zgadzac z nadawca
    przelewu.

  • 10. Data: 2011-04-28 19:23:45
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 28 Apr 2011 18:45:59 +0200, neoniusz napisał(a):

    > A kto powie, ze przelew z BC nie jest wynagrodzeniem?

    Zapewne bank, zaraz po prośbie o okazanie zaświadczenia o zatrudnieniu
    przez Blue Media S.A. ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl