  • 1. Data: 2012-07-30 19:04:58
    Temat: [BGZ premia] Po 28 sierp. wykrecamy 300 zł kartą BGZ
    Od: " " <a...@g...pl>

    Chyba pomału wycofują się z programu z premią:

    http://www.bgz.pl/dla_ciebie/konta_osobiste_oszczedn
    osciowe/konto_z_premia.html#tabs=3

  • 2. Data: 2012-07-30 19:26:18
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2012-07-30 19:04, a...@g...pl pisze:
    > Chyba pomału wycofują się z programu z premią:
    >
    > http://www.bgz.pl/dla_ciebie/konta_osobiste_oszczedn
    osciowe/konto_z_premia.html#tabs=3

    przecież było 8 zeta

    --
    radar

  • 3. Data: 2012-07-30 19:55:06
    Od: "az.anonim" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    radar <_sara_@_post_._pl_> napisał(a):

    > ml#tabs=3
    >
    > przecież było 8 zeta

    Było, ale nie było: Ogłoszenie publiczne &#8211; zmiana warunków premiowania dla
    Konta osobistego z premią od 28 sierpnia 2012 r.

    Btw, dzięki za info zalozycielowi wątku. Rozumiem, że pierwszy raz 300zł
    trzeba będzie nacykać kartą dopiero w okresie rozpoczynającym się 28 sierpnia.

    Prawdopodobnie termin rozpoczęcia okresu rozliczeniowego dobrali sobie przez
    wzgląd na to, że luty ma 28/29 dni. Kiepskie tylko jest to, że wynagrodzenia
    wpływające pod koniec m-ca czasami wchodzą (przynajmniej u mnie) 27go. Wtedy
    może się okazać, że za niektóre miesiące nie będę otrzymywał premii, bo dwie
    pensje wejdą mi w jednym okresie rozliczeniowym. Więc trzeba tego pilnować i
    ewentualnie dolewać 'ręcznie'.

  • 4. Data: 2012-07-30 20:30:13
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2012-07-30 19:55, az.anonim pisze:
    > Btw, dzięki za info zalozycielowi wątku. Rozumiem, że pierwszy raz 300zł
    > trzeba będzie nacykać kartą dopiero w okresie rozpoczynającym się 28 sierpnia.

    Rzeczywiście, nie spojrzałem dokładnie!

    Najpierw podwyżka z 5 na 8 a teraz jeszcze 300 obrotu. To pewnie przeze
    mnie bo kupowałem 3 bilety po 1,5 ;)))
    Cóż, mniej pójdzie na Wizz ;)))

    --
    radar

  • 5. Data: 2012-07-30 22:13:20
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 30.07.2012 o 19:04 <a...@g...pl> pisze:

    > Chyba pomału wycofują się z programu z premią:
    >
    > http://www.bgz.pl/dla_ciebie/konta_osobiste_oszczedn
    osciowe/konto_z_premia.html#tabs=3

    Trzeba pamietac, ze transakcje musza byc zaksiegowane, a to zajmuje BGZ
    nawet 5 dni. Co wiecej transakcje zaksiegowane w kolejnym okresie nie
    wchodza do limitu tego okresu.

    MK

  • 6. Data: 2012-07-31 07:32:36
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-07-30 20:30, radar pisze:

    > Najpierw podwyżka z 5 na 8 a teraz jeszcze 300 obrotu.

    no trochę skomplikowali sprawę, teraz trzeba pamiętać cały miesiąc czy
    już się wyrobiło limit, a tak raz ... dwa ... trzy i było po krzyku

    To pewnie przeze
    > mnie bo kupowałem 3 bilety po 1,5 ;)))

    no ja taki bezczelny nie byłem ;-)) 3x5 zeta doładowania telefonu

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 7. Data: 2012-07-31 10:35:50
    Temat: Re: Po 28 sierp. wykrecamy 300 zł kartą BGZ
    Od: luc <b...@g...net>

    On 31 Lip, 07:32, lolekanabolek <l...@g...com>
    wrote:

    > no troch skomplikowali spraw , teraz trzeba pami ta ca y miesi c czy
    > ju si wyrobi o limit, a tak raz ... dwa ... trzy i by o po krzyku
    >
    > To pewnie przeze

    > no ja taki bezczelny nie by em ;-)) 3x5 zeta do adowania telefonu

    Hehe, ja 3x1,30, a całkiem po bandzie to można za 3x1,01 ;-)

    pzdrwm
    luc

  • 8. Data: 2012-07-31 11:02:38
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 31 Jul 2012 01:35:50 -0700, luc napisał(a):

    > Hehe, ja 3x1,30, a całkiem po bandzie to można za 3x1,01 ;-)

    Chyba można nawet i mniej niż opłaty na allegro.

    Xenocide

  • 9. Data: 2012-07-31 12:35:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <a...@g...pl> jv6erq$m5q$...@i...gazeta.pl

    > Chyba pomału wycofują się z programu z premią:

    > http://www.bgz.pl/dla_ciebie/konta_osobiste_oszczedn
    osciowe/konto_z_premia.html#tabs=3

    I oczywiście nie można tych 300 złotych pobrać w realu?...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2012-07-31 12:50:23
    Od: luc <b...@g...net>

    On 31 Lip, 11:02, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Chyba można nawet i mniej niż opłaty na allegro.

    Kiedyś spróbowałem, ale sprytny dystrybutor N24 nakapał za 0,51 pln,
    za mniej się nie udało :-(

    pzdrwm
    luc