  • 11. Data: 2012-07-31 12:56:31
    Temat: Re: [BGZ premia] Po 28 sierp. wykrecamy 300 zł kartą BGZ
    Od: pI <u...@1...pl>

    Mon, 30 Jul 2012 17:04:58 +0000 (UTC), na pl.biznes.banki,
    a...@g...pl napisał(a):

    > Chyba pomału wycofują się z programu z premią:
    >
    > http://www.bgz.pl/dla_ciebie/konta_osobiste_oszczedn
    osciowe/konto_z_premia.html#tabs=3

    No to znaczne pogorszenie jednak... Zatem pytanie: do którego banku
    warto aby wpływało wynagrodzenie?

    --
    pI

  • 12. Data: 2012-07-31 13:05:06
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    W dniu 2012-07-31 12:56, pI pisze:

    osciowe/konto_z_premia.html#tabs=3

    > No to znaczne pogorszenie jednak... Zatem pytanie: do którego banku
    > warto aby wpływało wynagrodzenie?

    Spoko, wypuść powietrze i policz -

    Gdzieś-tam może masz na KK 3% Cashbacku. (Gdzieniegdzie nawet 5) Od 3
    stów, to jest 9zł.
    Robisz te transakcje przez BGŻ i możesz za to urealnić "łapówkę", czyli
    50zł.
    Oni o tym dobrze wiedzą. Liczą lepiej od nas, a w dodatku mają dane ze
    statystyki.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.

  • 13. Data: 2012-07-31 13:08:19
    Temat: Re: Po 28 sierp. wykrecamy 300 zł kartą BGZ
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    luc napisał(a) :

    > Kiedyś spróbowałem, ale sprytny dystrybutor N24 nakapał za 0,51 pln,
    > za mniej się nie udało :-(

    Bo prawdziwy pistolero musi być szybki :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 14. Data: 2012-07-31 13:18:22
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-07-31 12:56, pI pisze:

    osciowe/konto_z_premia.html#tabs=3

    > No to znaczne pogorszenie jednak... Zatem pytanie: do którego banku
    > warto aby wpływało wynagrodzenie?

    no wypłata to tam znowu aż tak koniecznie to nie musi wpływać ;-))

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 15. Data: 2012-07-31 13:23:29
    Od: luc <b...@g...net>

    On 31 Lip, 13:08, "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    wrote:

    > Bo prawdziwy pistolero musi być szybki :-D

    To niech się taki znajdzie i przyzna, za ile najmniej nakapał? ;-)

    pzdrwm
    luc

  • 16. Data: 2012-07-31 13:26:59
    Od: pI <u...@1...pl>

    Tue, 31 Jul 2012 13:05:06 +0200, na pl.biznes.banki, SQLwiel napisał(a):

> [...]
    > 50zł.
    > Oni o tym dobrze wiedzą. Liczą lepiej od nas, a w dodatku mają dane ze

    Muszę znaleźć wolną przegródkę w portfelu na ich kartę, bo 300 online to
    w każdym miesiącu nie wydaję ;)

    --
    pI

  • 17. Data: 2012-07-31 14:05:53
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-07-31 13:26, pI pisze:
    > Tue, 31 Jul 2012 13:05:06 +0200, na pl.biznes.banki, SQLwiel napisał(a):
    >

    > Muszę znaleźć wolną przegródkę w portfelu na ich kartę, bo 300 online to
    > w każdym miesiącu nie wydaję ;)

    dokładnie, też swoją muszę gdzieś do portfela upchnąć (a online to się
    teraz Synkiem robi) i dodatkowo pamiętać
    - spożywka i paliwo do 1600 zeta - Millennium > potem ewentualnie BGŻ >
    i w końcu KK Alior
    - pierwsze 300 zeta - BGŻ > potem KK Alior

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 18. Data: 2012-07-31 18:54:18
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    W dniu 2012-07-31 14:05, lolekanabolek pisze:

    > dokładnie,

    Z upodobania do językowej koszerności dopieprzę się, że w takim
    kontekście należy użyć słowa "właśnie". :)

> [...]
    > i w końcu KK Alior
    > - pierwsze 300 zeta - BGŻ > potem KK Alior

    Myślę, że lada moment inne banki dorzucą co najmniej 3% MoneyBack (a nie
    CashBack, jak przez głupotę wcześniej napisałem, ale dzisiaj byłem
    keszbekować na Orlenie i kupiłem piwo za 4zł) do każdej swojej karty.
    - bo to oznacza konieczność trzymania na koncie kilkuset zł, bo "a nuż
    będzie potrzebne", bo prowizja ekłajerska, bo konieczność oglądania
    strony banku, bo...

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.

  • 19. Data: 2012-07-31 21:51:41
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "SQLwiel" <_...@g...com> napisał w wiadomości

    > Myślę, że lada moment inne banki dorzucą co najmniej 3% MoneyBack (a nie
    > CashBack, jak przez głupotę wcześniej napisałem, ale dzisiaj byłem
    > keszbekować na Orlenie i kupiłem piwo za 4zł) do każdej swojej karty.

    Tankowalem w sobote na Orlenie i panienka proponowala mi
    transakcje gotowkowa 10gr taniej na litrze.
    Placilem "merytoryczną" , ale powiedzialem ze nie bede
    ganial do bankomatu bo nie lubie makulatury nosic.
    Na to panienka, ze chetnie mi wyplaci jesli cos kupie w sklepie.
    - no niestety psze pani - ta karta nie zadziala z MB :)
    Podsumowujac, placac gotowka "zaoszczedzilbym" ~ 4zl
    wiec i tak korzystniej dla mnie zaplacic merytorycznie ;)

    > Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.

    Nie ma za co ;) I tez pozdrawiam

    Ps.
    Robilem dzis drobne zakupy i mialem zaplacic debetowka BGZ
    jednak gdy kasjerka podsumowala kwote i wyszlo "ciutek wiecej"
    w ramach "malej zemsty" za planowane zmiany - wyjalem KK półbanku ;P

  • 20. Data: 2012-07-31 21:55:17
    Od: paff <p...@w...pl.usun.to>

    W dniu 2012-07-31 10:35, luc pisze:

    > Hehe, ja 3x1,30, a całkiem po bandzie to można za 3x1,01 ;-)

    Wrocław, 3 x 0,20 zł (bilet dopłatowy komunikacji miejskiej).

    Paweł