  • 1. Data: 2012-10-24 06:23:25
    Temat: BGŻ przelew przyszły - rano nadal wisi?
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    Też tak macie?
    Przelew zlecony wcześniej, na dzisiaj, o 6:20 jeszcze wisi jako
    przyszły. W innych bankach kasa znika już wcześniej, jak pani Zosia
    włączy komputery po umyciu podłóg...

    O której zniknie?

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 2. Data: 2012-10-24 07:24:27
    Temat: Re: BGŻ przelew przyszły - rano nadal wisi?
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-10-24 06:23, SQLwiel pisze:
> [...]
    > Przelew zlecony wcześniej, na dzisiaj, o 6:20 jeszcze wisi jako
    > przyszły. W innych bankach kasa znika już wcześniej, jak pani Zosia

    O 7:20 kasy już nie było.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 3. Data: 2012-10-24 10:18:20
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu środa, 24 października 2012 06:23:25 UTC+2 użytkownik SQLwiel napisał:
> [...]
    >
    > Przelew zlecony wcześniej, na dzisiaj, o 6:20 jeszcze wisi jako
    >
    > przyszły. W innych bankach kasa znika już wcześniej, jak pani Zosia

    Ma zniknąć do pierwszej sesji wychodzącej. Czym się niepokoisz?
    BTW miałem kiedyś odwrotny przypadek - przelew EB->BGŻ. U celu zaksięgowany, a w EB
    nadal wisiał w zleceniach jednorazowych :)))

  • 4. Data: 2012-10-24 12:00:01
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-10-24 10:18, eisenberg pisze:

    > Ma zniknąć do pierwszej sesji wychodzącej. Czym się niepokoisz?
    > BTW miałem kiedyś odwrotny przypadek - przelew EB->BGŻ. U celu zaksięgowany, a w EB
    nadal wisiał w zleceniach jednorazowych :)))

    Niepokoiłem się, czy na pewno wyjdzie 1. sesją, bo to dla mnie było ważne.
    A, że w EB wisiało - to normalne. Strony serwisu EB się nie odświeżają
    jak należy, trzeba klikać "odśwież" (F5) i to czasem kilka razy.

    Pacz-Pan co za zbieżność... też przelewałem 5k z BGŻ do EB i właśnie
    przed chwilą z powrotem do BGŻ, ale na konto żony.

    Jak ten robotnik, co zapieprzał po budowie z pustymi taczkami, bo "u nas
    panie, to jest taki zajob, że nawet nie ma czasu załadować" :)

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel