  • 1. Data: 2012-10-23 22:58:37
    Temat: Płatność internetowa za Orange.
    Od: Marian Paździoch <n...@n...pl>

    Witam,
    czy da się jakoś zapłacić za abonament orange płatnością internetową? "Płacę
    z Alior Sync", ewntualnie płatność kartą przez internet. Jeśli tak to jak?
    :)

    Pozdrawiam,
    M.

  • 2. Data: 2012-10-24 09:01:03
    Temat: Re: Płatność internetowa za Orange.
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 października 2012 23:00:08 UTC+2 użytkownik Marian Paździoch
    napisał:
    > Witam,
    >
    > czy da si� jako� zap�aci� za abonament orange p�atno�ci�
    internetow�? "P�ac�

    > z Alior Sync", ewntualnie p�atno�� kart� przez internet. Je�li tak to
    jak?

    Ja mam fakturę elektroniczna i płace aliorsync.

  • 3. Data: 2012-10-24 09:06:53
    Od: Marian Paździoch <n...@n...pl>

    ps.com...
    >Ja mam fakturę elektroniczna i płace aliorsync.

    Frę elektroniczną również mam, ale nie ma tam nigdzie opcji do płatości
    internetowej. Czy trzeba zmienić coś w ustawieniach?

    Pzdr.
    M.

  • 4. Data: 2012-10-24 09:11:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 24 października 2012 09:10:09 UTC+2 użytkownik Marian Paździoch
    napisał:

    > internetowej. Czy trzeba zmienić coś w ustawieniach?

    W pdf z fakturą jest link do płatności.

  • 5. Data: 2012-10-24 10:08:07
    Od: Marian Paździoch <n...@n...pl>

    ps.com...
    >W pdf z fakturą jest link do płatności.

    W moim nie ma :(.

    Pzdr.
    M.

  • 6. Data: 2012-10-24 13:07:28
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    > W moim nie ma :(.

    Moze masz ustalone polecenie zaplaty jezeli tak trzeba anulowac i zglosic
    orange ze chcesz miec mozliwosc platnosci elektronicznej

  • 7. Data: 2012-10-24 14:31:50
    Od: Marian Paździoch <n...@n...pl>

    Użytkownik "kowtow" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Moze masz ustalone polecenie zaplaty jezeli tak trzeba anulowac i zglosic
    > orange ze chcesz miec mozliwosc platnosci elektronicznej

    No właśnie mam ustawioną płatność pocztą. Mogę zmienić na polecenie zapłaty.
    Ale tego nie chcę. Spróbuję dowiedzieć się w BOKu.

    Pzdr.
    M.

  • 8. Data: 2012-10-24 20:21:37
    Temat: Re: Re: Płatność internetowa za Orange.
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    ja mam to samo: bieżąca forma płatności: Poczta i nie mozna zaplacic
    elektronicznie

  • 9. Data: 2012-10-24 21:38:08
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 24.10.2012 o 20:21 sunwick <s...@w...op.pl> pisze:

    > ja mam to samo: bieżąca forma płatności: Poczta i nie mozna zaplacic
    > elektronicznie

    A probowaliscie tego?
    http://mobilneplatnosci.pl/
    Jest tam orange i mozna placic karta...

    MK

  • 10. Data: 2012-10-24 22:53:22
    Od: Marian Paździoch <n...@n...pl>

    W dniu 24.10.2012 o 20:21 sunwick <s...@w...op.pl> pisze:

    >A probowaliscie tego?
    >http://mobilneplatnosci.pl/
    >Jest tam orange i mozna placic karta...
    A łapie się to pod zwrot z Synca? Bo wykluczyli jakieś płatności...

    Pzdr.
    M.