-
11. Data: 2011-12-07 19:40:04
Temat: Re: BGŻOptima - Eurobank
Od: "mx" <@m...@o...pl@>
>> Porównaj:
>> imię: .......ek
>> nazwisko: ................ki
>> ulica: L........a
>> kod: 0........7
>> miasto: O...........a
>A jaki to ma zwiazek w tym co ja wpisane w polu nazwa odbiorcy?
Błagam, nie dobijaj mnie. Nadawca=Odbiorca.
A skąd Meritum ma dane nadawcy? Czyżby nie z Optimy? Miałem Ci podać
kompletne dane abyś uwierzył? Jak niewierny Tomasz?
-
12. Data: 2011-12-07 19:46:30
Temat: Re: BGŻOptima - Eurobank
Od: MK <m...@i...pl>
On 7 Gru, 20:40, "mx" <@m...@o...pl@> wrote:
>
> B agam, nie dobijaj mnie. Nadawca=Odbiorca.
> A sk d Meritum ma dane nadawcy? Czy by nie z Optimy? Mia em Ci poda
> kompletne dane aby uwierzy ? Jak niewierny Tomasz?
Nie intresuje mnie to. Wyjasnij dlaczego kwestionujesz, ze u kogos
innego sa inne dane... Sadzisz, ze Bre samo sobie wpisalo "Rachunek
powiazany"?
MK
-
13. Data: 2011-12-07 20:30:48
Temat: Re: BGŻOptima - Eurobank
Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>
W dniu 2011-12-07 19:29, mx pisze:
>> Jesli jest sprawdzana zgodnosc nazwy z nazwiskiem odbiorcy to przelewy
>> sa odrzucane :).
>
> Czemu bzdury powtarzasz? W przelewach z Optimy mamy poprawne dane. Imię,
> nazwisko, adres. Fragment "Rachunek powiązany" nie występuje!
> Optima ma całą litanię głupot, niedoróbek i bugów, ale nie taki.
> Sprawdzane na przelewach do Meritum, który też sprawdza dane nadawcy.
Skoroś taki mądry, to powiedz mi dlaczego ja i inni którzy mają rachunek
powiązany w Eurobanku nie możemy się dobrać do własnych pieniędzy?
Dzwoniłem na infolinię Eurobanku z pytaniem dlaczego nastąpił zwrot
przelewu. Dzisiaj oddzwonili. Odpowiedź: jako beneficjent figuruje
niejaki Rachunek Powiązany.
Nie wierzysz? Zmień konto powiązane na Eurobank.
-
14. Data: 2011-12-07 20:44:24
Temat: Re: BGŻOptima - Eurobank
Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>
xbartx pisze:
>> - nie wiadomo, gdzie była kasa z 6 na 7.12, i kto na niej wtedy
>> zarabiał. Na mój rozum, skoro zleciłem przelew 5., powinien wyjść z B do
>> E 6 ranną sesją i wrócić jedną z późniejszych. Coś tu nie jest w
>> porządku.
>
> Zauważ, że banki mają zazwyczaj zapisy w swoich umowach/regulaminach, że
> postarają się wykonać przelew bez zbędnej zwłoki albo coś w ten deseń.
Ale mają jest prawo bankowe, a o ile pamiętam, to ono nakłada
maksymalnie 2 (3?) dni robocze limitu na wykonanie przelewu. Zatem jeśli
BGŻ przyjął zlecenie przelewu 5.12, to w zasadzie od jutra można żądać
odsetek ustawowych za przetrzymywanie kasy... :-)
> W Eurobanku jest tak, że jak źle wypełnisz dane do przelewu (imię,
> nazwisko i nie pamiętam czy coś jeszcze - poszukaj w archiwum grupy) to
> nie przyjmą takiego przelewu i odbiją. Tak mają i są chyba aktualnie
> jedynym bankiem w PL, który takie praktyki uprawia.
I tym samym są w zasadzie jedynym, który działa zgodnie z prawem (i nie
dyskutujmy tu, czy jest to prawo dobre, czy złe...).
--
MiCHA
-
15. Data: 2011-12-07 20:49:20
Temat: Re: BGŻOptima - Eurobank
Od: "mx" <@m...@o...pl@>
>Dzwoniłem na infolinię Eurobanku z pytaniem dlaczego nastąpił zwrot
>przelewu. Dzisiaj oddzwonili. Odpowiedź: jako beneficjent figuruje
>niejaki Rachunek Powiązany.
>Nie wierzysz? Zmień konto powiązane na Eurobank.
To niemożliwe, z takim dziadostwem jak Eurobank, nie było mi po drodze.
Konta mam w kilku innych bankach, tam nie.
To może odwrócę pytanie, dlaczego do innych banków, poprzez Elixir, Optima
wysyła poprawne dane, a do Waszego nie. A może system w EB nie potrafi ich
odczytać?
To już bardziej ufam Optimie niż EB.
-
16. Data: 2011-12-07 22:00:17
Temat: Re: BGZOptima - Eurobank
Od: "Waldek" <m...@n...dam>
Uzytkownik "MK" <m...@i...pl> napisal w wiadomosci
news:864eeb07-17c6-42e5-9891-ee2423800ed8@da3g2000vb
b.googlegroups.com...
> On 7 Gru, 20:40, "mx" <@m...@o...pl@> wrote:
>>
>> B agam, nie dobijaj mnie. Nadawca=Odbiorca.
>> A sk d Meritum ma dane nadawcy? Czy by nie z Optimy? Mia em Ci poda
>> kompletne dane aby uwierzy ? Jak niewierny Tomasz?
>
> Nie intresuje mnie to. Wyjasnij dlaczego kwestionujesz, ze u kogos
> innego sa inne dane... Sadzisz, ze Bre samo sobie wpisalo "Rachunek
> powiazany"?
>
W BGZ rowniez na wyciagu odbiorca jest "Rachunek powiazany"
tyle ze nie odrzucaja przelewow ski-corki :D
Widac ladnie strone obciazona (Optima i wlasciciel konta )
oraz duplikat polecenia ktore przyszlo na dobro - "Rachunku powiazanego" ;P
Pozdrowka
-
17. Data: 2011-12-08 08:52:48
Temat: Re: BGŻOptima - Eurobank
Od: Dominik & Co <D...@c...invalid>
W dniu 07-12-2011 21:49, mx rzecze:
> To może odwrócę pytanie, dlaczego do innych banków, poprzez Elixir,
> Optima wysyła poprawne dane, a do Waszego nie. A może system w EB nie
> potrafi ich odczytać?
Optima wszędzie tak wysyła, tyle, że nie każdemu to przeszkadza
(przyjąć). Dowód rzeczowy:
http://www.voila.pl/409/kh62k/index.php?get=1&f=1
> To już bardziej ufam Optimie niż EB.
Kontrola najwyższą formą zaufania.
--
Dominik (& kąpany)
"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (S.J. Lec)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP
-
18. Data: 2011-12-08 10:33:44
Temat: Re: BGŻOptima - Eurobank
Od: " Anna Kozłowska" <b...@N...gazeta.pl>
notveryoldman <n...@g...pl> napisał(a):
> 5.12 przelew kasy z BGĹťOptima do Eurobanku. ZwrĂłcony. Zlecony ponowny
> przelew kasy na 6.12. Zwrotu dzi� nie ma. Do Eurobanku dzi� nie
doszed�.
> Pytania:
>
> - gdzie jest moja kasa? W BGĹťOptima, w Eurobanku czy w czarnej dziurze?
>
> - czy jutro kasa si� znajdzie?
>
> - a je�li si� znajdzie, to w BGŝOptima czy w Eurobanku?
>
> Zapraszam do dywagacji na temat i odpowiedzi na pytania. Gdy si� kasa
> znajdzie (na co licz�), podam prawid�ow� odpowiedź na
(przynajmniej) dwa
> ostatnie pytania...
>
Witam serdecznie,
W pojedynczych przypadkach mogło zdarzyć się, że przelew został odrzucony, z
uwagi na konfigurację płatności w systemie ELIXIR. Do 9 grudnia wprowadzona
zostanie odpowiednia aktualizacja do systemu, która wyeliminuje nawet te
pojedyncze przypadki.
Wcześniejsze, incydentalne kłopoty z szybkością działania systemu miały
związek z ogromnym zainteresowaniem ze strony Klientów. Przy wspomnianej wyżej
aktualizacji systemu, jego wydajność zostanie zwiększona dodatkowo. Pozostaje
nam tylko przeprosić wszystkich za te chwilowe niedogodności. Podkreślam, że
nie miały one żadnego wpływu na oszczędności, które zarabiają dla naszych
Klientów każdego dnia.
W celu wyjaśnienia prosimy o kontakt pod adresem mailowym, który znajdzie Pan
tutaj: www.bgzoptima.pl/media/default.aspx
Pozdrawiam,
Anna Kozłowska,
Zespół Prasowy BGŻOptima
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
19. Data: 2011-12-08 11:32:13
Temat: Re: BGŻOptima - Eurobank
Od: "AS" <N...@p...onet.pl>
> Czemu bzdury powtarzasz? W przelewach z Optimy mamy poprawne dane. Imię,
> nazwisko, adres. Fragment "Rachunek powiązany" nie występuje!
> Optima ma całą litanię głupot, niedoróbek i bugów, ale nie taki.
> Sprawdzane na przelewach do Meritum, który też sprawdza dane nadawcy.
Dla weryfikacji zleciłem wczoraj przelew 1zł z Optimy do mBanku i własnie
przyszedł z takimi parametrami:
Nazwa/imię i nazwisko odbiorcy Rachunek Powiązany
Adres odbiorcy (ulica) [PUSTE]
Kod pocztowy, miejscowość odbiorcy [PUSTE]
Dane nadawcy poprawne, choć nie trafiły w odpowiednie pola.
-
20. Data: 2011-12-08 19:47:53
Temat: Re: BGŻOptima - Eurobank
Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>
W dniu 2011-12-07 21:49, mx pisze:
> To może odwrócę pytanie, dlaczego do innych banków, poprzez Elixir,
> Optima wysyła poprawne dane, a do Waszego nie. A może system w EB nie
> potrafi ich odczytać?
Napisałem dlaczego. Potrafisz odczytać?