-
1. Data: 2011-12-08 23:57:59
Temat: BGŻOptima - Zmiana Rachunku Powiązanego
Od: "Q" <n...@s...pl>
5 grudnia (poniedzialek) zmienilem nr Rachunku Powiazanego
i wykonalem przelew z tego rachunku (o tytule: "Inicjujący przelew"),
ktory to doszedl do bgz jeszcze tego samego dnia.
Dzisiaj jest juz 9 grudnia (poczatek piatku :) i caly czas wisi komunikat:
"Zmiana Rachunku Powiązanego jest w trakcie realizacji. Oczekujemy na
pierwszy przelew z nowego Rachunku Powiązanego, który pozwoli na jego
weryfikację i aktywację. Min. kwota przelewu wynosi 1 PLN."
Wisi wraz ze "starym" nr konta powiazanego.
Nie dodzwonilem sie. We wtorek wyslalem maila i nadal nie dostalem
odpowiedzi.
Rece opadaja.
PS
W srode rano zalozylem lokaty
i widze, ze odsetki zostaly naliczane dopiero od czwartku
(dzien pozniej). Tez tak macie?
-
2. Data: 2011-12-09 09:40:48
Temat: Re: BGŻOptima - Zmiana Rachunku Powiązanego
Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>
Dnia Fri, 09 Dec 2011 00:57:59 +0100, Q napisał(a):
> W srode rano zalozylem lokaty
> i widze, ze odsetki zostaly naliczane dopiero od czwartku (dzien
> pozniej). Tez tak macie?
Nie. Mam poprawnie. Lokata założona we wtorek (ważne: przed godziną
16.30) i odsetki naliczone już za wtorek. Oczywiście jako datę naliczenia
mają datę srody.
-
3. Data: 2011-12-12 22:35:28
Temat: Re: BGŻOptima - Zmiana Rachunku Powiązanego
Od: "Q" <n...@s...pl>
>5 grudnia (poniedzialek) zmienilem nr Rachunku Powiazanego
> i wykonalem przelew z tego rachunku (o tytule: "Inicjujący przelew"),
> ktory to doszedl do bgz jeszcze tego samego dnia.
>
> Dzisiaj jest juz 9 grudnia (poczatek piatku :) i caly czas wisi komunikat:
> "Zmiana Rachunku Powiązanego jest w trakcie realizacji. Oczekujemy na
> pierwszy przelew z nowego Rachunku Powiązanego, który pozwoli na jego
> weryfikację i aktywację. Min. kwota przelewu wynosi 1 PLN."
W koncu zmienili ponoc, tzn. mail przyszedl (dzisiaj, 12 grudnia, ok. 18).
Tylko co z tego? :)
Szanowni Klienci,
Przepraszamy za ten nieoczekiwany błąd.
Zamknij wszystkie okna przeglądarki internetowej i spróbuj ponownie.
Jeśli problemy nie ustaną, prosimy o kontakt z naszym Centrum Telefonicznej
Obsługi Klienta pod nr 0 801 280 280 w godzinach od 8:00 do 20:00 od
poniedziałku do piątku.