  • 1. Data: 2011-12-08 23:57:59
    Temat: BGŻOptima - Zmiana Rachunku Powiązanego
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    5 grudnia (poniedzialek) zmienilem nr Rachunku Powiazanego
    i wykonalem przelew z tego rachunku (o tytule: "Inicjujący przelew"),
    ktory to doszedl do bgz jeszcze tego samego dnia.

    Dzisiaj jest juz 9 grudnia (poczatek piatku :) i caly czas wisi komunikat:
    "Zmiana Rachunku Powiązanego jest w trakcie realizacji. Oczekujemy na
    pierwszy przelew z nowego Rachunku Powiązanego, który pozwoli na jego
    weryfikację i aktywację. Min. kwota przelewu wynosi 1 PLN."

    Wisi wraz ze "starym" nr konta powiazanego.

    Nie dodzwonilem sie. We wtorek wyslalem maila i nadal nie dostalem
    odpowiedzi.
    Rece opadaja.

    PS
    W srode rano zalozylem lokaty
    i widze, ze odsetki zostaly naliczane dopiero od czwartku
    (dzien pozniej). Tez tak macie?

  • 2. Data: 2011-12-09 09:40:48
    Temat: Re: BGŻOptima - Zmiana Rachunku Powiązanego
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 09 Dec 2011 00:57:59 +0100, Q napisał(a):

    > W srode rano zalozylem lokaty
    > i widze, ze odsetki zostaly naliczane dopiero od czwartku (dzien
    > pozniej). Tez tak macie?

    Nie. Mam poprawnie. Lokata założona we wtorek (ważne: przed godziną
    16.30) i odsetki naliczone już za wtorek. Oczywiście jako datę naliczenia
    mają datę srody.

  • 3. Data: 2011-12-12 22:35:28
    Od: "Q" <n...@s...pl>

> [...]
    > pierwszy przelew z nowego Rachunku Powiązanego, który pozwoli na jego
    > weryfikację i aktywację. Min. kwota przelewu wynosi 1 PLN."

    W koncu zmienili ponoc, tzn. mail przyszedl (dzisiaj, 12 grudnia, ok. 18).
    Tylko co z tego? :)

    Szanowni Klienci,

    Przepraszamy za ten nieoczekiwany błąd.
    Zamknij wszystkie okna przeglądarki internetowej i spróbuj ponownie.
    Jeśli problemy nie ustaną, prosimy o kontakt z naszym Centrum Telefonicznej
    Obsługi Klienta pod nr 0 801 280 280 w godzinach od 8:00 do 20:00 od
    poniedziałku do piątku.