  • 1. Data: 2009-10-21 14:41:15
    Temat: BIK
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    ile sie czeka na informacje z BIK o wpisach bankow?

    dzieki, pozdrawiam, wromek

  • 2. Data: 2009-10-21 14:57:03
    Temat: Re: BIK
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 21 Paź, 16:41, "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> wrote:
    > ile sie czeka na informacje z BIK o wpisach bankow?

    Kilka minut.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2009-10-21 15:25:51
    Od: paranoix <p...@o...pl>

    wromek pisze:
    > ile sie czeka na informacje z BIK o wpisach bankow?

    Podłączę się do pytania o BIK

    czy jeśli wziąłem jakiś drobiazg elektroniczny na raty i kredyt spłacę
    terminowo (przed czasem), to czy pozytywny wpis na ten temat trafi do
    BIK-u jeśli nie wyraziłem zgody na przetwarzanie danych osobowych w
    celach marketingowych?

  • 4. Data: 2009-10-21 15:44:59
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    paranoix pisze:

> [...]
    > terminowo (przed czasem), to czy pozytywny wpis na ten temat trafi do
    > BIK-u jeśli nie wyraziłem zgody na przetwarzanie danych osobowych w

    Przetwarzanie w celach marketingowych nie ma się nijak do zgody na
    przetwarzanie danych w BIK po całkowitej spłacie kredytu.
    Powinien taki kredyt być w BIK

    Darek

  • 5. Data: 2009-10-21 16:55:33
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > Przetwarzanie w celach marketingowych nie ma się nijak do zgody na
    > przetwarzanie danych w BIK po całkowitej spłacie kredytu.
    > Powinien taki kredyt być w BIK

    Jeżeli wyraził zgodę na przetwarzanie danych po wygasnieciu zobowiazania
    /mowimy sytuacji kiedy kredyt splacany byl regularnie/. A jezeli nie BIK nie
    ma prawa przetwarzać
    pozd
    as

  • 6. Data: 2009-10-22 09:36:25
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    Kilka minut.

    --
    w jaki sposob?

  • 7. Data: 2009-10-22 10:49:15
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 22 Paź, 11:36, "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> wrote:
    > Kilka minut.
    >
    > --
    > w jaki sposob?

    Osobiście, oczywiście.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 8. Data: 2009-10-22 12:32:29
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Adam S."

    > Jeżeli wyraził zgodę na przetwarzanie danych po wygasnieciu
    > zobowiazania /mowimy sytuacji kiedy kredyt splacany byl regularnie/. A
    > jezeli nie BIK nie ma prawa przetwarzać

    cytat z FAQ na www.bik.pl
    "Dodatkowo na mocy nowelizacji ustawy Prawo Bankowe dane dotyczące
    zobowiązań wszystkich Klientów mogą być przetwarzane w BIK przez okres
    12 lat od dnia wygaśnięcia zobowiązania dla celów związanych ze
    stosowaniem przez banki metod statystycznych. Przetwarzanie danych w tym
    celu nie wymaga zgód klientów. "

    poza tym nie przypominam sobie żebym kiedykolwiek udzielał zgody
    bankowi, na jaki okres może udzielić BIK-owi informację o zobowiązaniu
    wobec banku
    *** blad ***

  • 9. Data: 2009-10-22 15:44:10
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > lat od dnia wygaśnięcia zobowiązania dla celów związanych ze stosowaniem
    > przez banki metod statystycznych. Przetwarzanie danych w tym celu nie

    I tak i nie . Przetwarzanie dozwolone jest jedynie dla celow statystycznych
    . Pytający moze sie dowiedzieć ze nie ma danych na jego temat

    > poza tym nie przypominam sobie żebym kiedykolwiek udzielał zgody bankowi,
    > na jaki okres może udzielić BIK-owi informację o zobowiązaniu wobec banku

    Niektóre banki zawierają klauzule na wniosku niektóre w samej umowie
    /powołanie się art 105a ust 2 ustawy

    pozd
    as