  • 1. Data: 2006-12-20 20:41:06
    Temat: BIK i kk
    Od: szogun11 <s...@w...pl>

    jeszcze mam kilka pytan a czy bank sprawdzajac w biku, jezeli np staram
    sie o nastepna kk, wie ze mam np debet w koncie i 2 karty kredytowe w
    innym banku??

  • 2. Data: 2006-12-20 21:14:26
    Temat: Re: BIK i kk
    Od: "Piotrek." <p...@t...pl>

    Użytkownik "szogun11" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > jeszcze mam kilka pytan a czy bank sprawdzajac w biku, jezeli np staram
    > sie o nastepna kk, wie ze mam np debet w koncie i 2 karty kredytowe w
    > innym banku??

    tak, takie informacje sa w BIKu

  • 3. Data: 2006-12-20 21:15:41
    Od: szogun11 <s...@w...pl>

    Piotrek. napisał(a):

    > Użytkownik "szogun11" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > tak, takie informacje sa w BIKu

    ok to jak to mozliwe ze przy 1200 zl brutto dostalem 1 karte na 2000 2
    na 3000 i debet w koncie mam na 1800???

  • 4. Data: 2006-12-20 21:22:04
    Od: szogun11 <s...@w...pl>

    szogun11 napisał(a):

    > ok to jak to mozliwe ze przy 1200 zl brutto dostalem 1 karte na 2000 2
    > na 3000 i debet w koncie mam na 1800???

    tzn sorki 1200 netto

  • 5. Data: 2006-12-21 00:56:59
    Od: "Piterson" <Piotrek>

    > ok to jak to mozliwe ze przy 1200 zl brutto dostalem 1 karte na 2000 2 na
    > 3000 i debet w koncie mam na 1800???

    a gdzie jest napisane, ze dostac nie mozesz? wedlug bankow widocznie Twoja
    ocena zdolnosci kredytowej wypadla pozytywnie, a poza tym pozytywna historia
    w BIK zazwyczaj wplywa na Twoja korzysc, niz niekorzysc, dlatego warto
    regularnie splacac swoje zobowiazania...

    Pozdrawiam,
    Piterson

  • 6. Data: 2006-12-21 08:29:12
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka.org.pl>

    On Wed, 20 Dec 2006 21:41:06 +0100, szogun11 <s...@w...pl> wrote:

    >jeszcze mam kilka pytan a czy bank sprawdzajac w biku, jezeli np staram
    >sie o nastepna kk, wie ze mam np debet w koncie i 2 karty kredytowe w
    >innym banku??

    Tak lub nie. Sa banki które sprawdzają, są banki, które tego nie
    czynią.
    --
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/Ponidzie_2006/

  • 7. Data: 2006-12-21 08:32:49
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-12-20 22:14, Piotrek. stwierdził, że:

    > tak, takie informacje sa w BIKu

    Nie. Takie informacje _mogą_ pojawić się w BIK, nie oznacza to, że muszą.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl