  • 1. Data: 2004-10-17 12:28:34
    Temat: BIK - o co chodzi w raporcie
    Od: #Dan# <d...@p...pl>

    W związku z tym, że z dziewczyną staraliśmy się o kredyt
    mieszkaniowy, a wniosek został odrzucony postanowiliśmy
    zapytać BIK. Odpowiedź przyszła stosunkowo szybko. Co
    ciekawsze u mnie, chociaż mam kilka kredytów (Lukas, Pekao
    SA, AIG) nie wiedzą nic - widnieje tylko jedno zapytanie
    właśnie o kredyt mieszkaniowy z PKO BP.
    Natomiast u mojej dziewczyny faktycznie wprowadzono dość
    sporo informacji. Nie rozumiem tylko jednej rzeczy. Przy
    jednym z kredytów ma wpis w polach Niespłacona kwota
    ostatniej raty kapit. oraz odsetkowej. W tym jednym
    przypadku brak jest informacji o kondycji rachunku (czy
    normalny czy negatyw), brak również informacji o kolejnych
    ratach, tak jak ma to rozbite w innych kredytach.
    Czy to znaczy, że w tym jednym przypadku "coś" zostało i
    trzeba będzie to wyjaśniać z bankiem?

    pozdrawiam
    dan