  • 1. Data: 2004-10-17 12:25:34
    Temat: Jak sprawdzić kto prowadzi rachunek?
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    Czy istnieją jakieś darmowe serwisy, w których można sprawdzić jaki bank
    prowadzi rachunek o określonym numerze?

    --
    chairon

  • 2. Data: 2004-10-17 12:41:04
    Temat: Re: Jak sprawdzić kto prowadzi rachunek?
    Od: "CKY" <c...@g...pl>

    Użytkownik "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Czy istnieją jakieś darmowe serwisy, w których można sprawdzić jaki bank
    > prowadzi rachunek o określonym numerze?

    Program Ibanator

    http://www.ebanki.pl/iban/

    CKY

  • 3. Data: 2004-10-17 17:28:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    Całe mnóstwo. Jest na serwisie bankier taka strona. Można wpisać pierwsze 8
    cyfr numeru w google, i z reguły wyskoczy. Można zadzwonić do pierwszego z
    brzegu banku i też pomogą. Ale uwaga na pułapki. Często rachunki bankowe są
    prowadzone przez oddziały rozliczeniowe. Sprawdzając po numerze ROR w Banku
    Śląskim trafisz na oddział na Śląsku. Zawsze, choćby w szczecinie był
    rachunek prowadzony. Z tego co wiem, to jest więcej takich przypadków.

  • 4. Data: 2004-10-17 19:08:16
    Od: bartoldzik <b...@N...o2.pl>

    Sun, 17 Oct 2004 19:28:45 +0200, na pl.biznes.banki, Robert Tomasik
    napisał(a):

> [...]
    > Śląskim trafisz na oddział na Śląsku. Zawsze, choćby w szczecinie był
    > rachunek prowadzony. Z tego co wiem, to jest więcej takich przypadków.

    Moj numer rachunku w ING wskazuje wlasciwy oddzial i wszystkie inne numery
    z ING, ktore znam rowniez.
    --
    Pozdrawiam serdecznie -- bartoldzik --

  • 5. Data: 2004-10-17 20:28:36
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    > Całe mnóstwo. Jest na serwisie bankier taka strona.

    Mnóstwo? A w serwisie Bankier, to niby gdzie, bo chyba nie chodzi o
    Wyszukiwarkę oddziałów bankowych. bo to nie to. Nie twierdzę, że nie ma, ale
    nie chce mi się przegrzebywać portalu krok po kroku.

    --
    chairon

  • 6. Data: 2004-10-18 14:18:38
    Od: "XxX" <b...@a...email>

> [...]
    > po numerze ROR w Banku Śląskim trafisz na oddział na Śląsku. Zawsze,
    > choćby w szczecinie był rachunek prowadzony. Z tego co wiem, to jest

    Oddzialy ING w Radomiu sa identyfikowane jako Starachowice...

  • 7. Data: 2004-10-18 20:23:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    ale
    > nie chce mi się przegrzebywać portalu krok po kroku.

    Jeśli nie chodzi Ci o wyszukiwarke oddziałów banków, to nie wiem o co Ci
    chodzi. Rozumiem, ze masz numer konta i chcesz prowadzący go oddział
    znaleźć?