  • 11. Data: 2009-03-30 18:17:05
    Temat: Re: BILIX - co to jest?
    Od: Filip <f...@N...gazeta.pl>

    ąćęłńóśźż pisze:
    > Jesteś pewien?
    > Znane mi PZ sa wysyłane tylko raz - jezeli nie masz środków to masz po herbacie...
    > JaC
    >

    > -----

    samo.
    to zależy jak zleceniodawca PZ to ustali - niektóre są ponawiane, inne
    nie... (W Sferi od kilku lat mam saldo konta 1PLN, bo coś im w systemie
    się pomyliło, a mnie się nie chce przelewu na 1 PLN robić ;-) )
    Filip

  • 12. Data: 2009-03-30 18:36:51
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Filip <f...@N...gazeta.pl> writes:

> [...]

    Skoro już mi cię wyciągneli z KF:

    Jeśli nie będzie środków to należność nie zostanie pobrana. I możesz ją
    po prostu zapłacić później przelewem. To raz.
    Dwa: co najmniej jeden usługodawca (STOEN) robi tak, że gdy w terminie
    płatności nie ma środków, to 7 dni później wysyła obciążenie drugi raz.

    KJ

    --
    You never know how many friends you have until you rent a house on the beach.

  • 13. Data: 2009-03-30 19:46:56
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Kamil Jońca wrote:

    > Dla niesolidnego płatnika: możesz zapłacić _po_ terminie płatności.[1]

    I...? Jak mam PZ to też mogę zapłacić po terminie - po prostu robię
    przelew. A wykonane PZ mogę przecież odwołać jeśli tylko chcę...

    Jakoś ten cały Bilix wygląda mi na niepotrzebne duplikowanie tego, co
    już od dawna jest i działa. :-)

    --
    MiCHA

  • 14. Data: 2009-03-30 20:01:15
    Od: Filip <f...@N...gazeta.pl>

    Kamil Jońca pisze:

> [...]
    > Dwa: co najmniej jeden usługodawca (STOEN) robi tak, że gdy w terminie
    > płatności nie ma środków, to 7 dni później wysyła obciążenie drugi raz.

    Ej no, cytuj tak, żeby autor był właściwy :-)

  • 15. Data: 2009-03-30 20:27:09
    Temat: Re: BILIX - dziadostwo
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    > Jakoś ten cały Bilix wygląda mi na niepotrzebne duplikowanie tego, co już
    > od dawna jest i działa. :-)
    >
    > --
    > MiCHA

    Żadnych zalet, kupa wad:
    == tylko obydwa pko to obsługują i coś tam coś tam
    == tylko za prąd i coś tam coś tam
    == przy zwykłym przelewie i stałych odbiorcach trzeba wpisać tylko kwotę, tu
    nie. Ale ułatwienie!!!
    == nie można zapłacić KK, np. Citi tylko z konta.
    == umiera śmiercią naturalną, zanim nauczył się chodzić
    Pzdr. mx

  • 16. Data: 2009-03-30 23:26:58
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 30 Mar 2009 18:44:38 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Jesteś pewien?
    > Znane mi PZ sa wysyłane tylko raz - jezeli nie masz środków to masz po herbacie...

    Era ponawia próbę przynajmniej raz - więcej nie testowałem.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 17. Data: 2009-03-31 07:10:48
    Od: "MacGregor" <m...@s...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:gqr7jg$895$1@inews.gazeta.pl...
    ....Ciach...
    > Jakoś ten cały Bilix wygląda mi na niepotrzebne duplikowanie tego, co już
    > od dawna jest i działa. :-)

    Bo BILIX to nie tylko sama transakcja, tu dodatkowo dostajesz fakturę (ew.
    razem z materiałami reklamowymi).
    To po prostu coś w rodzaju "elektronicznej faktury" z której możesz łatwo
    zrobić przelew.

    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor

  • 18. Data: 2009-03-31 07:14:29
    Od: "MacGregor" <m...@s...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "mx" <@m...@o...pl@> napisał w wiadomości

    > Żadnych zalet, kupa wad:
    > == tylko obydwa pko to obsługują i coś tam coś tam
    No cóż, nikogo nie można zmusić ...;-(

    > == tylko za prąd i coś tam coś tam
    Prąd, telewizja N i link4: możesz ubezpieczyć się od oglądania telewizji ;-)

    > == przy zwykłym przelewie i stałych odbiorcach trzeba wpisać tylko kwotę,
    > tu nie. Ale ułatwienie!!!
    Tu nic nie wpisujesz, tylko klikasz "Akceptuję" i poszło. To jest
    ułatwienie.

    > == nie można zapłacić KK, np. Citi tylko z konta.
    Jak banki dadzą możliwość obciążąnia KK, to nie widzę problemów...

    > == umiera śmiercią naturalną, zanim nauczył się chodzić
    Możliwe.

    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor

    Uwaga na adres!!!

  • 19. Data: 2009-03-31 08:03:42
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Filip pisze:
    herbacie...

    > Skoro już mi cię wyciągneli z KF:

    > Ej no, cytuj tak, żeby autor był właściwy :-)

    dobrze zacytował, jak go ma w KF to nie może odpowiedzieć na jego list
    tylko na tego, który zacytował list umieszczony w KFie

    andy_nek

  • 20. Data: 2009-03-31 08:55:04
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Filip <f...@N...gazeta.pl> writes:

    > Kamil Jońca pisze:
    [...]

    > Ej no, cytuj tak, żeby autor był właściwy :-)

    Sorry. To z rozpędu :)
    KJ

    --
    "#define QUESTION ((bb) || !(bb))" - Shakespeare.