  • 1. Data: 2011-01-31 11:06:12
    Temat: BM Alior Bank czy DM BOŚ
    Od: Pr0NET <b...@g...com>

    Który rachunek wybrać? Opinie są różne, natomiast nie spotkałem się z
    opinią osoby która by miała realne doświadczenie u oby maklerów.

  • 2. Data: 2011-01-31 11:31:33
    Temat: Re: BM Alior Bank czy DM BOŚ
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    W dniu 2011-01-31 12:06, Pr0NET pisze:
    > Który rachunek wybrać? Opinie są różne, natomiast nie spotkałem się z
    > opinią osoby która by miała realne doświadczenie u oby maklerów.

    Oba te rachunki są dobre, jeśli się zastanawiasz nad wyborem, to znaczy,
    że oba rozwiązania będą dla Ciebie dobre.

    Alior jest tańszy (niższa prowizja przy małym zleceniu).
    Jeśli będziesz używać kontraktów, to porównaj ich ceny, bo te się
    zmieniają w zależności od obrotu.
    Alior ma jeszcze jeden mały plus, mianowicie oprocentowanie nie
    wykorzystanych środków.

  • 3. Data: 2011-01-31 16:36:04
    Od: fergus <f...@v...pl>

    W dniu 2011-01-31 12:31, Daniel Stalica pisze:

> [...]
    > zmieniają w zależności od obrotu.
    > Alior ma jeszcze jeden mały plus, mianowicie oprocentowanie nie

    Mam BOŚ, nigdy nie narzekałem. Może prowizje mogłyby być niższe.