    From: --- konrad --- <m...@U...NUMBERSpl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: BOŚ: karty, historia rachunku, kredyt - same tajemnice
    Date: Thu, 20 Oct 2005 18:55:10 +0200

    Witam.

    Założyłem konto w BOŚ na potrzeby kredytu hipotecznego:

    1. ...i tak sobie dzisiaj zajrzalem na bosbank24, gdzie nie ma w
    historii rachunku żadnego śladu po kilku pierwszych operacjach, jakie
    dzisiaj na tym koncie robiłem - przelew przychodzący i kilka
    wychodzących. Zgadza się chyba saldo rachunku. Ale czy to normalne, że w
    hitorii tego nie ma? Z jakimś opóźnieniem te operacje się pojawią?
    Wszystko, co w historii rachunku widzę to opłaty za konto.

    2. Nie chciałem karty podczas zakładania konta, jak pamiętam, ale w
    umowie nic o kartach nie ma, a dostałem PIN do karty i w bosbank24 widze
    karte. A karty fizycznie nie dostałem. Czyli w sumie, tak jak chciałem,
    :). Ale po co PIN i zapis o niby wydanej karcie?

    3. Nie chiałem papierowych wyciągów, ale przychodzą. To standard?

    4. W bosbank24 oprocz tych wspomnianych brakujacych zapisow o wykonanych
    operacjach nie ma tez informacji o udzielonym mi kredycie. Przy czym
    umowę podpisałem dzisiaj i dzisiaj również kredyt uruchomiłem - za
    niecierpliwy jestem? Jeszcze się pojawi?

    Tak nieskładnie nieco i ze świadomością, że większość z tych problemów
    nadaje się pewnie na wizytę w oddziale tudzież do oddziału telefon, ale
    może ktoś coś akurat może mi podpowiedzieć, o co proszę.

    Pozdrowienia,
    --
    Konrad