  • 11. Data: 2009-08-05 13:19:52
    Temat: Re: BO? oferuje struktury
    Od: "Krasus" <k...@W...gazeta.pl>

    Valdi.Pavlack <V...@P...NOspam.pl> napisał(a):

    > "Krasus" news:h5c0b0$m1k$1@inews.gazeta.pl
    >
    > > Co Ty na to? :)
    >
    > Ciągle się waham... - serio.

    Spoko, masz do tego pełne prawo:) Ja chciałem tylko pokazać, że da się znaleźć
    ciekawy produkt strukturyzowany. To takie odsiewanie ziaren od plew:) Tych
    plew jest dużo, temu nie przeczę. Ale wkurza mnie bicie piany "struktury są do
    d..." i dlatego włączam się do takich dyskusji:) Owszem, wiele struktur jest
    do d..., ale nie wszystkie:)

  • 12. Data: 2009-08-05 13:27:09
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Krasus" <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > są do
    > d..." i dlatego włączam się do takich dyskusji:) Owszem, wiele struktur

    To odsianie plew wymaga chyba jednak dobrego znania się na rzeczy i
    rozumienia jak to działa. Bardzo dobrze, że trafiają się jednak produkty
    dobre, ale zastanawiam się czy osoba, która bez problemu jest w stanie
    wybrać sobie te najlepsze nie uzyska znacznie więcej konstruując sobie
    samodzielnie analogiczną strukturę na rynku.

    Wiadomo, że czasami wymaga to posiadania kilku rachunków i nie tylko w pl.
    Może to jest ta nisza - osoby, którym nie chce się w to samodzielnie bawić.

  • 13. Data: 2009-08-05 13:36:45
    Od: "m b" <k...@W...gazeta.pl>

    MarekZ <b...@a...pl> napisał(a):
> [...]
    > wybrać sobie te najlepsze nie uzyska znacznie więcej konstruując sobie
    > samodzielnie analogiczną strukturę na rynku.

    Tak, ale będąc małym klientem raczej nie masz takich możliwości.
    Zainwestowanie w opcje na wspomniany wyżej gaz nie jest takie proste, a tu
    mamy gotowca, i to od 5 tys. zł. IMHO struktury są dla klientów bardziej
    świadomych (potrafiących odsiać rzeczone ziarno, co wbrew pozorom nie jest aż
    takie trudne), ale nie supermajętnych, których stać na to, by samemu sobie
    załatwić sprawę.

  • 14. Data: 2009-08-05 13:39:00
    Od: "krasus" <k...@W...gazeta.pl>

> [...]
    > takie trudne), ale nie supermajętnych, których stać na to, by samemu sobie

    To byłem ja, tylko mi się za szybko kliknęło ;)
    pozdr,

  • 15. Data: 2009-08-05 13:44:06
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "m b" <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > aż
    > takie trudne), ale nie supermajętnych, których stać na to, by samemu sobie

    No tak, racja. Przy czym opcję, nawet jeśli nie możesz jej zakupić, sam
    sobie możesz skonstruować z instrumentu bazowego i kontraktu na niego. A to
    jest już dostępne chyba w prawie każdym większym biurze zagranicznym a
    pewnie i w wybranych polskich. Ale rzeczywiście mając do zainwestowania 5000
    zł to nie ma sensu strzelać z armaty.

    Ja tam na dźwięk słowa "struktura" od razu dostaję uczulenia, co jak się
    okazuje nie do końca jest prawidłowe. :)

  • 16. Data: 2009-08-05 14:39:38
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Krasus" news:h5c0tn$oun$1@inews.gazeta.pl

    > Ale wkurza mnie bicie piany "struktury są do
    > d..." i dlatego włączam się do takich dyskusji:) Owszem, wiele struktur
    jest
    > do d..., ale nie wszystkie:)

    Bo po części są :) Lepiej wolę bezpośrednio kupić akcję na GPW - człowiek ma
    przynajmniej więcej frajdy z takiej zabawy.
    A lokata? - tak, ale stricte bankowa :)

  • 17. Data: 2009-08-05 15:00:44
    Od: "krasus" <k...@W...gazeta.pl>

    MarekZ <b...@a...pl> napisał(a):
    > Ja tam na dźwięk słowa "struktura" od razu dostaję uczulenia, co jak się
    > okazuje nie do końca jest prawidłowe. :)

    Niestety, coraz więcej osób tak ma.:/ IMHO to wina marketingowców, którzy
    rozdmuchują oczekiwania co do wyników struktur. Gdy traktuje się je jako
    bezpieczną część portfela, która ma szansę przynieść zysk, jest spoko. Gdy
    dodamy do tego odsiewanie, o którym mówiliśmy, okaże się, że nie jest to takie
    straszne.
    pozdr:)