  • 1. Data: 2009-08-04 17:31:42
    Temat: Class&more w Raiffeisen Banku
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    Witam,
    zauważyłem, że Rajfi stworzył nową kartę kredytową, pseudoluksusową.
    Posiadacze karty mają przywileje w postaci rabatów za zakupy w
    sklepach. Jak na razie, partnerów zaledwie kilku, a rabaty nie
    przekraczają zawrotnej stawki, czyli 10%.
    Ponadto, do karty dołączony jest pakiet ubezpieczeń. Mnie oczywiście
    interesuje ubezpieczenie w podróży. I tu się rozczarowałem. Dla
    ulubionego przeze mnie zdarzenia, czyli zagubienia bagażu SU wynosi
    500 zł i to dopiero po 48 godzinach. Kpina w święto ludowe, ponieważ
    standardem jest 6 godzin, lepsze ubezpieczenia oferują zwrot kosztów
    zakupionych rzeczy gdy bagażu nie ma przez 4 godziny, gorsze po 24
    godzinach, ale tu przesada.
    Aha, chętnych nęcą konkursem. do wygrania Audi.
    Hmm, marketingowcy z Rajfiego chyba są z hibernacji, bo widać, że
    kontaktu z rzeczywistością długo nie mieli....

  • 2. Data: 2009-08-04 18:04:06
    Temat: Re: Class&more w Raiffeisen Banku
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    To sie rzeczywiscie nazywa "Class & More", czy jestes zlosliwy? Bo
    malo co nie spadlem pod biurko kiedy to zobaczylem.

    "Portal dla ludzi z klasa" sie przypomina... Grunt to sie
    dowartosciowac! :D

  • 3. Data: 2009-08-04 18:21:37
    Od: Krzysztof Krawczyk <k...@g...pl>

    On 4 Sie, 20:04, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:
    > To sie rzeczywiscie nazywa "Class & More", czy jestes zlosliwy? Bo
    > malo co nie spadlem pod biurko kiedy to zobaczylem.
    >
    > "Portal dla ludzi z klasa" sie przypomina... Grunt to sie
    > dowartosciowac! :D

    Nie no, tak się ten twór nazywa :)
    A jeżeli chodzi o drugą część pytania, to powiem, że czasem bywam :p
    Tak czy inaczej, typuję tą kartę do konkursu na bankowy gniot II
    półrocza.

  • 4. Data: 2009-08-04 18:30:14
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Krawczyk" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości
    m.googlegroups.com...

    > Nie no, tak się ten twór nazywa :)
    > A jeżeli chodzi o drugą część pytania, to powiem, że czasem bywam :p
    > Tak czy inaczej, typuję tą kartę do konkursu na bankowy gniot II
    > półrocza.

    A gdzie można poczytać o tym wynalazku?

  • 5. Data: 2009-08-04 18:34:59
    Od: Krzysztof Krawczyk <k...@g...pl>

    On 4 Sie, 20:30, "MarekZ" <b...@a...pl> wrote:
    > Użytkownik "Krzysztof Krawczyk" <k...@g...pl> napisał w
    > wiadomościnews:b02bca83-e565-4294-850d-49f1f1ea909b@
    o15g2000yqm.googlegroups.com...

    > A gdzie można poczytać o tym wynalazku?

    Toż na witrynie www.raiffeisen.pl jest mniej więcej na środku taki
    kwadracik z brązowym tłem i płynącym tekstem class and more pisanym
    kursywą.

  • 6. Data: 2009-08-04 18:47:20
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Krawczyk" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Toż na witrynie www.raiffeisen.pl jest mniej więcej na środku taki
    > kwadracik z brązowym tłem i płynącym tekstem class and more pisanym
    > kursywą.

    Class & Club :-)

  • 7. Data: 2009-08-04 18:49:25
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 4 Sie, 14:34, Krzysztof Krawczyk <k...@g...pl>
    wrote:

    > Toż na witryniewww.raiffeisen.pljest mniej więcej na środku taki
    > kwadracik z brązowym tłem i płynącym tekstem class and more pisanym
    > kursywą.

    Class & Club! Class & Club, nie "Class & More"! Narobiles mi
    apetytu! :)

    Gdyby na tej karcie bylo napisane "Class & More" to bylaby to
    absolutna rewelacja.
    A tak jest tylko bez sensu -- chyba, ze chodzi o "Nie klasą go to
    pałką"? :)

  • 8. Data: 2009-08-04 18:56:36
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    m.googlegroups.com...
    wrote:

    > Class & Club! Class & Club, nie "Class & More"! Narobiles mi apetytu! :)

    > Gdyby na tej karcie bylo napisane "Class & More" to bylaby to absolutna
    > rewelacja.

    Fakt, też się trochę nakręciłem. To byłoby wydarzenie na skalę co najmniej
    paneuropejską (bo w USA to pewnie nie takie rzeczy już mieli).

  • 9. Data: 2009-08-04 19:00:59
    Od: Krzysztof Krawczyk <k...@g...pl>

    On 4 Sie, 20:56, "MarekZ" <b...@a...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Fakt, też się trochę nakręciłem. To byłoby wydarzenie na skalę co najmniej
    > paneuropejską (bo w USA to pewnie nie takie rzeczy już mieli).

    Może tą drugą część nazwy pokręciłem, ale dałbym sobie rękę uciąć, że
    w tekście o karcie było coś w stylu class and more...
    Chyba za karę Rajfi mi zabronił wejścia na ich stronę.

  • 10. Data: 2009-08-04 19:03:47
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Krawczyk" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości
    b.googlegroups.com...

    > Chyba za karę Rajfi mi zabronił wejścia na ich stronę.

    Bo pewnie połowa grupy gmera po rajfiowym serwisie w poszukiwaniu informacji
    o karcie pod hasłem: "Nasze płatki owsiane to więcej niż owies".