  • 1. Data: 2010-11-03 19:15:48
    Temat: BOŚ płaci za wypłaty z własnych bankomatów...
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    jak ktoś ma słynne konto bez kantów i konto w innym banku, wtedy można
    zgłosić kartę z innego banku i za każdą wypłatę z bankomatu BOŚ na konto
    w BOŚ wpłynie 1 zł...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    ps
    ktoś ma ww. konto? ile w nim kantów już na grupie było!

  • 2. Data: 2010-11-03 19:25:53
    Temat: Re: BOŚ płaci za wypłaty z własnych bankomatów...
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości grup
    > jak ktoś ma słynne konto bez kantów i konto w innym banku, wtedy można
    > zgłosić kartę z innego banku i za każdą wypłatę z bankomatu BOŚ na konto w
    > BOŚ wpłynie 1 zł...

    Heh, szkoda że limit ilościowy jest nałożony na typ transakcji a nie na
    kartę. Gdyby był przypisany do karty dalibyśmy Bosiowi popalić. :)

  • 3. Data: 2010-11-03 20:03:13
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Heh, szkoda że limit ilościowy jest nałożony na typ transakcji a nie na
    > kartę. Gdyby był przypisany do karty dalibyśmy Bosiowi popalić. :)

    no ale ktoś tam jednak myśli...szkoda ;-/

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2010-11-03 22:05:13
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2010-11-03 20:25, MarekZ pisze:
    > Heh, szkoda że limit ilościowy jest nałożony na typ transakcji a nie na
    > kartę. Gdyby był przypisany do karty dalibyśmy Bosiowi popalić. :)

    Ależ oni odbiją sobie na opłatach za wypłatę. Najbardziej ucierpi
    wystawca karty.

    --
    Raf

  • 5. Data: 2010-11-03 22:09:31
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Rafał" <a...@m...invalid> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Ależ oni odbiją sobie na opłatach za wypłatę. Najbardziej ucierpi wystawca
    > karty.

    Ano masz rację. Choć opłata za wypłatę nie jest wiele wyższa od 1 zł. Ale
    racja, to byłby transfer od banku wystawcy karty do nas.

  • 6. Data: 2010-11-04 12:02:39
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    MarekZ pisze:
    > Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > Heh, szkoda że limit ilościowy jest nałożony na typ transakcji a nie na
    > kartę. Gdyby był przypisany do karty dalibyśmy Bosiowi popalić. :)

    BOSiowi ? O ile wiem banki płaca sobie 1,5zł za transakcje w obcnym
    bankomacie (stawki Visa) wiec co najwyzej z torbami puscilbys banki
    majace bezplatne wypłaty z obcych bankomatów.