  • 1. Data: 2010-11-03 06:36:56
    Temat: Dlaczego nie warto bawić się w struktury?
    Od: "Włodziu" <z...@w...pl>

    Na były często opinie, że Banki oferując struktury naciągają (oszukują)
    klientów.

    Może mi ktoś powiedzieć dlaczego nie opłaca się brać struktur bankowych ?

  • 2. Data: 2010-11-03 07:37:23
    Temat: Re: Dlaczego nie warto bawić się w struktury?
    Od: "grin" <s...@a...er>

    Użytkownik "Włodziu" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Może mi ktoś powiedzieć dlaczego nie opłaca się brać struktur bankowych ?

    Jak jesteś hazardzistą to bierz.
    Banki za pieniądze klientów obstawiają loterię. Jak wygrają to ochłapami
    zysku podzielą się z forsodawcą. Jak przegrają to nic nie dadzą. Szansa by
    ugrali coś dla klienta jest mała - dotychczasowe wyniki to pokazują.

  • 3. Data: 2010-11-03 09:04:06
    Od: b...@o...pl

    > Jak jesteś hazardzistą to bierz.
    > Banki za pieniądze klientów obstawiają loterię.
    > Jak wygrają to ochłapami zysku podzielą się z forsodawcą.

    pod takimi założeniami, można powiedzieć:

    jak nie jesteś hazardzistą, nie bierz (bo nie lubisz ryzyka)
    a jeśli jesteś hazardzistą, także nie bierz (po co zadowalać
    się ochłapami, skoro można wziąć cały zysk.

    dodatkowo, należy rozważyć że "gwarancja 100% kapitału"
    oznacza (napisane małymi literami) gwarancję kwoty mniejszej
    niż 100% kapitału (np. niedawno dostałem ulotkę DB PBC SA
    gdzie piszą że 100% jest pomniejszane o jakąś enigmatyczną
    składkę, ale nie piszą ile % ona wynosi, aby nie rzucało się
    w oczy że słowa o 100% są kłamstwem.

  • 4. Data: 2010-11-04 12:05:03
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Włodziu pisze:
    > Na były często opinie, że Banki oferując struktury naciągają (oszukują)
    > klientów.
    >
    > Może mi ktoś powiedzieć dlaczego nie opłaca się brać struktur bankowych ?

    Szukaj

    Raport KNF
    Raport OpenFinance

    W skrocie 90% struktur mniej niz lokata