  • 11. Data: 2005-10-06 18:55:54
    Temat: Re: [BPH] Autoryzacja SMS czyli jak zarobić na bezpieczeństwie
    Od: "JG" <y...@t...pl>

    Użytkownik "mikolajek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:di2jpm$d43$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > SezamMax, to wizerunek banku zaczyna kuleć. Nie wspominając o tym, że
    > dotychczasowi klienci co prawda mogą zmienić konto na Maxa, ale zazwyczaj
    > bank ich sporo za tę przyjemność kasuje - bo w takim wypadku anulowaniu
    > ulegają wszystkie promocje do konta np. Srebrny Sezam, a za to bank nas
    > kasuje (np. promocja - brak opłaty za prowadzenie rachunku przez rok -
    > opłata 50 PLN).
    >
    > Wracając do kodów 0,20 to niby nie dużo, ale nie lubię, jak ktoś usiłuje
    > zrobić mnie w konia... Czyżby poszukiwania nowego banku??? :-((

    tutaj sa szczegoly, przeczytaj zanim zaczniesz pisac niestworzone rzeczy
    http://www.bph.pl/pl/kanaly_elektroniczne/bezpieczen
    stwo/kod

    SMS Kodu nie trzeba uzywac gdy klucz zdeponowany jest na nosniku lokalnym,
    dla zdefiniowanych przelewow tez nie. Poza tym kod jest wazny przez cala
    sesje zalogowania do Sez@ma, wiec 1 kod wystarczy do zrobienia wielu
    przelewow w czasie trwania sesji.

  • 12. Data: 2005-10-07 07:26:00
    Od: "Mikolaj Rutkowski" <m...@g...pl>

    Cóż - dla mnie znacznie wygodniejsze jest (było) przechowywanie klucza na
    serwerach banku. Nie będę przecież biegać wszędzie z pendrive'em.

    Ale faktycznie kajam się - bo nie zaznaczyłem tego wyraźnie, że jest
    możliwość wybrania opcji "free".
    Nadal jednak podtrzymuję swoje twierdzenie, że jest to wyciąganie kasy od
    klientów...

  • 13. Data: 2005-10-07 07:36:30
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-10-07 09:26, osobnik podający się za Mikolaj Rutkowski, śmiał
    stwierdzić, iż:
    > Cóż - dla mnie znacznie wygodniejsze jest (było) przechowywanie klucza na
    > serwerach banku. Nie będę przecież biegać wszędzie z pendrive'em.

    A z tokenem czy zdrapkami już biegać możesz?:)

    > Ale faktycznie kajam się - bo nie zaznaczyłem tego wyraźnie, że jest
    > możliwość wybrania opcji "free".
    > Nadal jednak podtrzymuję swoje twierdzenie, że jest to wyciąganie kasy od
    > klientów...

    Nie jest, bo nikt Cię nie zmusza do korzystania z SMSów.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 14. Data: 2005-10-08 08:01:21
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Mikolaj Rutkowski"
    > Cóż - dla mnie znacznie wygodniejsze jest (było) przechowywanie
    > klucza na
    > serwerach banku. Nie będę przecież biegać wszędzie z pendrive'em.

    to jest znany dylemat: zawsze im bezpieczniej tym mniej wygodnie
    jesli chcesz miec wygodnie to przenies sie do citi :-)
    *** blad ***

  • 15. Data: 2005-10-08 11:42:04
    Od: "JG" <y...@t...pl>

    > to jest znany dylemat: zawsze im bezpieczniej tym mniej wygodnie
    > jesli chcesz miec wygodnie to przenies sie do citi :-)
    > *** blad ***

    BTW - SMSy juz smigaja, ja dostaje natychmiast po wygenerowaniu. Jak u was?

  • 16. Data: 2005-10-08 11:54:52
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-10-06 09:29, osobnik podający się za mikolajek, śmiał
    stwierdzić, iż:
    > Cóż, 10 operacji to raczej nie jest zbyt wiele - co oznacza, że bezpłatne
    > przelewy internetowe w BPH stały się fikcją!

    Cóż, to nie jest 10 operacji, a darmowe przelewy jak były, tak są.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl