eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBPH-PBK rozpatrywanie reklamacji › BPH-PBK rozpatrywanie reklamacji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.task.gda.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!newsfeed01.sul.t-
    online.de!t-online.de!newsrouter.chello.at!news.chello.at.POSTED!53ab2750!not-f
    or-mail
    From: t...@f...onet.pl (Jacek Sitowski)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: BPH-PBK rozpatrywanie reklamacji
    Organization: Fides Punica
    Message-ID: <3...@n...chello.pl>
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 9
    Date: Fri, 17 May 2002 14:43:46 GMT
    NNTP-Posting-Host: 62.179.24.231
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    X-Trace: news.chello.at 1021646626 62.179.24.231 (Fri, 17 May 2002 16:43:46 CEST)
    NNTP-Posting-Date: Fri, 17 May 2002 16:43:46 CEST
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:182718
    [ ukryj nagłówki ]

    Czy ktoś wie może, w jakim czasie powinna być rozpatrzona przez bank
    reklamacja dotycząca potrącenia kwoty z konta mimo niewypłacenia jej
    przez bankomat? Po jakim czasie od złożenia stosownego druku powinienem
    ponownie interweniować?
    Z góry dziękuję za wskazówki.

    --
    Pozdrawiam
    Jacek Sitowski

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1