  • 21. Data: 2008-01-17 10:07:06
    Temat: Re: BPH / Pekao info dostałem
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Przeciez karty wysyla juz pko sa zgodnie ze swoimi standardami.

    No... i wklepywane w system BPH bowiem klienci przeniesieni do systemu Pekao
    jeszcze nie zostali. Cała akcja przenosin startuje w następny weekend i
    potrwa do końca maja.

    /*-+

  • 22. Data: 2008-01-17 10:18:23
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 17 Sty, 11:07, "*piotr'ek*" <p...@g...pl> wrote:

    > No... i wklepywane w system BPH bowiem klienci przeniesieni do systemu Pekao
    > jeszcze nie zostali. Cała akcja przenosin startuje w następny weekend i
    > potrwa do końca maja.

    Nie wiem, czy jest to "system BPH" czy jego kopia na serwerach pko sa
    zrobiona na potrzeby przeniesionych klientow.
    Kiedys byla mowa wlasnie o powyzszej wersji.

  • 23. Data: 2008-01-17 10:57:34
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Nie wiem, czy jest to "system BPH" czy jego kopia na serwerach pko sa
    > zrobiona na potrzeby przeniesionych klientow.
    > Kiedys byla mowa wlasnie o powyzszej wersji.

    A ja wiem. Klienci indywidualni są w systemie BPH tylko mają oznaczenie,
    np.1=BPH, 2=Pekao i pracownicy Pekao nie mogą podglądać klientów BPH i
    odwrotnie. Do końca maja znikną z systemów BPH.

    /*-+

  • 24. Data: 2008-01-17 16:12:03
    Od: Sierp <s...@n...net>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:
    > Właśnie dostałem list z Pekao, że mój oddział przy ul. Migdałowej w
    > Warszawie w dniu 9 lutego zostanie podłączony do systemu Pekao i nr
    > rachunku zmieni się na XX 1240 6250 XXXX XXXX XXXX XXXX.

    to mamy ten sam oddzial i dostalismy podobny list :-)
    ale nie pamietam, aby zapraszali mnie po IKM
    zreszta - moj rachunek tam bedzie jeszcze przez jakis miesiac,
    wiec chyba mi sie po to nie chce isc :-)

    Sierp

  • 25. Data: 2008-01-17 21:27:14
    Od: Sierp <s...@n...net>

    krzysztofsf pisze:
    > Nie wiem, czy jest to "system BPH" czy jego kopia na serwerach pko sa
    > zrobiona na potrzeby przeniesionych klientow.
    > Kiedys byla mowa wlasnie o powyzszej wersji.

    przeciez po zalogowaniu sie masz informacje, ze BPH trzaska
    outsourcing na potrzeby banku PKO

    Sierp

  • 26. Data: 2008-01-18 04:17:11
    Od: Szymuś <pwdi_@_friko3.onet.pl>

    > W BPH nie było problemu... ba w wielu bankach

    Niedługo znów będziesz mógł przenieść rachunek - tym razem do BPH :)
    Ta ich rakieta (Rocket) długo już nie pociągnie.

    --
    "Podwładny winien mieć przed obliczem przełożonego
    wygląd lichy i durnowaty tak,

    Ukaz cara Rosji, Piotra I z 2 grudnia 1708r.

  • 27. Data: 2008-01-18 18:04:00
    Od: Michal <n...@p...pl>

    k...@g...pl pisze:

    > Wypłatę można zrobić na dowód osobisty jak się nie ma IKM.

    Tylko w oddziale macierzystym gdzie jest przechowywany wzór podpisu.