  • 1. Data: 2005-10-29 00:45:17
    Temat: BPH SezamMax - no i prezent dostałem!
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    Witam Grupowiczów,
    Za aktywne korzystanie z KK właśnie dostałem od BPH prezent w postaci
    certyfikatu upoważniającego mnie do otwarcia SezamMax i otrzymania premii 50
    PLN.
    No kurde łaskawcy! Przy opłacie miesięcznej prawie 13 PLN za prowadzenie tego
    rachunku i oprocentowaniu, które na rynku nie jest takim znowu wielkim halo,
    te pięć dych to rzeczywiście jest coś. Jeśli do tej pory nie byłem
    zainteresowany, to rozumiem że teraz nogi same poniosą mnie do oddziału. Co
    jest? Dział marketingu zaliczył już desant specjalistów od łojenie klienta z
    Pekao S.A., czy może kasa utopiona w Wołoszańskiego nie daje efektu i ktoś w
    popłochu wymyślił tego gniota?
    Państwo marketingowcy BPH, wyjaśniam. Skorzystałem z Waszej oferty na KK, bo
    komuś udało się ustalić konkurencyjne i zdroworozsądkowe zasady, wedle
    których generowanie wysokich obrotów na karcie /czytaj wysokich zysków dla
    banku/ jest podstawą do zaoferowania mi lepszych warunków. Rozumiem, że ta
    pseudo-promocja ma mi przypomnieć, żebym się nie przyzwyczajał za bardzo.

    Miłego dnia
    Tomek

  • 2. Data: 2005-10-29 06:21:05
    Temat: Re: BPH SezamMax - no i prezent dostałem!
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-10-29 02:45, osobnik podający się za Tomasz Opalski, śmiał
    stwierdzić, iż:
    > Rozumiem, że ta
    > pseudo-promocja ma mi przypomnieć, żebym się nie przyzwyczajał za bardzo.

    Nie chcesz - nie korzystaj, po co marudzisz?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 3. Data: 2005-10-29 06:40:38
    Od: "PB" <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl> napisał(a):

    > Dnia 2005-10-29 02:45, osobnik podający się za Tomasz Opalski, śmiał
    > stwierdzić, iż:

    > Nie chcesz - nie korzystaj, po co marudzisz?

    Nie podoba się wątek? Nie komentuj.
    Po co marudzisz?

  • 4. Data: 2005-10-29 06:50:17
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-10-29 08:40, osobnik podający się za PB, śmiał stwierdzić, iż:

    > Nie podoba się wątek? Nie komentuj.

    Podoba. Zabroń mi.

    > Po co marudzisz?

    Nie marudzę. Komentuję.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 5. Data: 2005-10-29 12:30:00
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl> napisał(a):

    > Nie chcesz - nie korzystaj, po co marudzisz?

    Jasne, że nie skorzystam, bo warunki SezamMax, nawet z tym certyfikatem, na
    tle obecnych propozycji konkurencji oceniam jako mało zachęcające. I przede
    wszystkim nie marudzę, tylko opisuję, dziwną moim zdaniem "promocję", która
    niczego korzystnego do oferty banku nie wnosi. Czy nie do tego służy ta grupa?

    Tomek

  • 6. Data: 2005-10-29 12:35:03
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-10-29 14:30, osobnik podający się za Tomasz Opalski, śmiał
    stwierdzić, iż:

    > Jasne, że nie skorzystam, bo warunki SezamMax, nawet z tym certyfikatem, na
    > tle obecnych propozycji konkurencji oceniam jako mało zachęcające.

    A ja mam bez certyfikatu i mi się podoba :)

    > I przede
    > wszystkim nie marudzę, tylko opisuję, dziwną moim zdaniem "promocję", która
    > niczego korzystnego do oferty banku nie wnosi. Czy nie do tego służy ta grupa?

    Jakbyś pisał na grupę, to bym się nie czepił. Napisałeś "Państwo
    marketingowcy BPH, wyjaśniam." i to miałem na myśli pisząc "marudzisz".

    Pozdrawiam.
    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 7. Data: 2005-10-29 12:59:32
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl> napisał(a):

    > Jakbyś pisał na grupę, to bym się nie czepił. Napisałeś "Państwo
    > marketingowcy BPH, wyjaśniam." i to miałem na myśli pisząc "marudzisz".

    Eeee tam... Akurat tą część mojej wypowiedzi uważam za cenną :^) Spójrz na to
    tak: Zadowolony klient /zadowolony z KK/, dzieli się informacjami co jest
    podstawą docenienia jednej oferty w przeciwieństwie do innej.

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 8. Data: 2005-10-29 14:14:27
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-10-29 14:59, osobnik podający się za Tomasz Opalski, śmiał
    stwierdzić, iż:

    > Eeee tam... Akurat tą część mojej wypowiedzi uważam za cenną :^) Spójrz na to
    > tak: Zadowolony klient /zadowolony z KK/, dzieli się informacjami co jest
    > podstawą docenienia jednej oferty w przeciwieństwie do innej.

    hehe, niech i tak będzie ;)

    Pozdrawiam.
    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 9. Data: 2005-10-31 09:01:59
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

> [...]
    > tego
    > rachunku i oprocentowaniu, które na rynku nie jest takim znowu wielkim

    Nie prawie 13 ale ponad 15.
    Tego konta nie oplaca sie miec bez karty
    a za wydanie karty Maestro do rachunku placic sie 2,41 zl miesiecznie.
    Szacunek dla dzialu marketingu w BPH, potafia tak pieknie zamaskowac oplaty
    :)

    PiotR

  • 10. Data: 2005-11-02 16:59:25
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    PiotR <p...@p...com> wrote:
> [...]
    > a za wydanie karty Maestro do rachunku placic sie 2,41 zl miesiecznie.
    > Szacunek dla dzialu marketingu w BPH, potafia tak pieknie zamaskowac

    w srebrnym tez palcisz za karte ;)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Szukasz pracy w banku? Zobacz http://praca.prnews.pl