    From: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: BPH - VC walutowa
    Date: Mon, 14 Mar 2005 16:40:54 +0100
    Sender: s...@p...onet.pl@cic13.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Witam

    Czy ktos ma ta karte i jest zadowolony? Zainteresowalo mnie to, jako ze BPH
    daje dostep do karty przez internet. Mam aktualnie VC walutowa w pekao i
    jakos przeszkadza mi troche brak mozliwosci kontroli srodkow - jedyna
    mozliwosc, to infolinia.

    Zastanawiam sie nad przeniesiem do BPH, ktos moze sie ubiegal o nia?
    Stwarzaja problemy z jej wydaniem? Czy jest ona podpieta bezposrednio do
    rachunku walutowego, czy tez tak jak w przypadku PEKAO, rachunek walutowy i
    rachunek dla karty, to dwie rozne sprawy?

    Na infolinii w BPH powiedziano mi, ze jest rowniez mozliwosc wyrobienia
    takiej karty nie tylko dla USD, ale rowniez dla EUR, ktos potwierdzi?

    Pozdrawiam,
    Stiwi.