  • 11. Data: 2012-06-01 08:03:36
    Temat: Re: BPH - ciekawostka nr 2 - UWAGA!
    Od: "TrzyLinie" <t...@W...gazeta.pl>

    Jakby ktoś się połaszczył na promocję "podaj dalej" BePeHu, która daje
    50 zł polecającemu i poleconemu niech uważa na to, że regulamin tej promocji
    wyklucza jednoczesne skorzystanie z premii 300 zł - no taka zagryweczka
    banku, gdy polecenie dotyczy tylko założenia konta z celu otrzymania
    "premii na start".

    Z regulaminu "podaj dalej":
    "...jeżeli spełnione zostaną warunki uprawniające Uczestnika do otrzymania
    Nagrody w ramach niniejszego Programu i do otrzymania premii w ramach oferty
    specjalnej &#8222;Premia na start 04&#8211;07.2012&#8221; &#8211; Uczestnik otrzyma
    wyłącznie
    wspomnianą Nagrodę lub wspomnianą premię. Nastąpi to w zależności od tego,
    które warunki zostały spełnione jako pierwsze. ..."

    Można dostać obie promocje tylko wtedy, gdy polecony weźmie produkt kredytowy
    - jest w regulaminie, ale już nie przytaczam.

  • 12. Data: 2012-06-04 09:52:00
    Temat: Re: BPH - ciekawostka
    Od: ASSek <a...@p...onet.pl>

    On Thu, 31 May 2012 18:34:58 +0200, MarcinK <m...@u...gazeta.pl> wrote:

    >to w takim razie coś musiało sie zmienić ostatnimi czasy?
    >moja rocznica karty minela w 10/2011 i nie naliczyli opłaty

    Zgodnie z TOIPEM dla starych kart (przypominam że teraz są inne zakupowe)

    Opłaty związane z Kartą:
    b) Roczna opłata za udostępnienie i obsługę Karty (pobierana z dołu za rok
    miniony na początku drugiego i każdego kolejnego roku, licząc od daty wydania
    Karty głównej) - 85 zł
    c) Zwrot opłaty rocznej za udostępnienie i obsługę Karty - Bank zwróci opłatę na
    Rachunek karty, jeśli w ciągu 12 pełnych okresów rozliczeniowych poprzedzających
    pobranie tej opłaty na Rachunku karty zostaną zaksięgowane Transakcje
    bezgotówkowe na łączną kwotę co najmniej 12 000 złotych.

    I tak własnie było w zeszłym roku.

    Zobaczę czy się zmieniło w przyszłym miesiącu, jak mi się przeskoczy na kolejny
    okres.

    --
    ASSek

  • 13. Data: 2012-06-25 12:15:56
    Od: ASSek <a...@p...onet.pl>

    On Mon, 04 Jun 2012 09:52:00 +0200, ASSek <a...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >

    >I tak własnie było w zeszłym roku.
    >
    >Zobaczę czy się zmieniło w przyszłym miesiącu, jak mi się przeskoczy na kolejny

    Jest dokładnie tak jak napisałem, wygenerowało się z opłatą +85pln "Roczna opł.
    za udostęp. i obsługę karty".
    Limit zwolnienia (a w zasadzie zwrotu) był wyrobiony po 8-miu miesiącach.

    --
    ASSek