  • 1. Data: 2012-04-18 14:22:14
    Temat: BPH i 300zl - zyski i koszty
    Od: ls <l...@w...pl>

    Czy ktos juz zakladal konto w BPHu i wie, jakie sa sumaryczne koszty
    calej operacji pozyskania 300zl?
    Chodzi mi o to, ze ktos widzial w TOiP oplate za przedwczesne
    zamkniecie konta (50zl), a ktos inny stwierdzil, ze to nie o to
    chodzi. Albo miesieczna oplata za karte bankomatowa itp.
    Moze ktos zrobil sobie takie wyliczenie, bedace suma wszystkich strat
    przez te kilka miesiecy od zalozenia konta az po zakonczenie
    wspolpracy z BPH i moglby sie podzielic sprawdzonymi informacjami?
    --
    pozdr.
    ls

  • 2. Data: 2012-04-18 14:42:04
    Temat: Re: BPH i 300zl - zyski i koszty
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 18 Apr 2012 05:22:14 -0700, ls napisał(a):

> [...]
    > wyliczenie, bedace suma wszystkich strat przez te kilka miesiecy od
    > zalozenia konta az po zakonczenie wspolpracy z BPH i moglby sie

    Z ostatnich ustaleń wychodzi, że trzeba założyć iż może trwać zabawa z
    tymi wisienkami i 7 m-c, oczywiście nie stricte kalendarzowych ale i tak
    trzeba zapłacić 7 x 10 zł, bo wystarczy mieć konto jeden dzień w miesiącu
    aby ponieść opłatę 10 zł. Za karty nic się nie płaci. Konto można zamknąć
    dopiero po otrzymaniu wisienek. Robota dla prawdziwych długodystansowców
    ale dla tych co mają osobiste porachunki ;)

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2012-04-21 00:35:06
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    xbartx napisał(a) :

> [...]
    > dopiero po otrzymaniu wisienek. Robota dla prawdziwych długodystansowców
    > ale dla tych co mają osobiste porachunki ;)

    Czyli podsumowując:
    -70 opłaty
    -50 zamknięcie
    -30 straty na lokatach
    -0 wykonanie 3 transakcji kartą (w końcu to strata - czasu :-) )
    +300 wisienka
    -----------------
    +150 netto

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 4. Data: 2012-04-21 09:40:28
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Uzytkownik "ls" <l...@w...pl> napisal w wiadomosci grup
    g2000vbp.googlegroups.com...
> [...]
    > przez te kilka miesiecy od zalozenia konta az po zakonczenie
    > wspolpracy z BPH i moglby sie podzielic sprawdzonymi informacjami?

    Ja na 100% taki rachunek otworze 27 albo 30 kwietnia i moge ewentualnie na
    biezaco zdawac relacje jak to sie toczy. Na pewno juz na starcie nie przejde
    do porzadku dziennego nad tym gdyby za jeden lub trzy dni kwietnia Bank BPH
    pobral mi calosc oplaty za rachunek. Jako ze i tak co roku mam z nimi co
    najmniej jeden spór w arbitrazu, jedna wiecej (czy nawet kilka wiecej) nie
    zrobi mi róznicy.

  • 5. Data: 2012-04-21 14:49:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MarekZ" jmtnuj$vpu$...@s...cyf-kr.edu.pl

> [...]
    > calosc oplaty za rachunek. Jako ze i tak co roku mam z nimi
    > co najmniej jeden spór w arbitrazu, jedna wiecej (czy nawet

    :)

    A Rajfowe wiśnie brałeś? Jakoś nie widziałem Twoich wypowiedzi w tym temacie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2012-04-21 16:54:21
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-04-21 09:40, MarekZ pisze:
    > Na pewno juz na starcie nie przejde do porzadku dziennego nad tym gdyby
    > za jeden lub trzy dni kwietnia Bank BPH pobral mi calosc oplaty za rachunek

    Nawet jeśli regulamin konta przewiduje taki tryb pobierania opłat, z
    którym zapoznasz się przed założeniem tego konta?

  • 7. Data: 2012-04-21 19:07:35
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jmuau9$gdb$...@i...gazeta.pl...

    > A Rajfowe wiśnie brałeś? Jakoś nie widziałem Twoich wypowiedzi w tym
    > temacie.

    Nie brałem, generalnie nie chce mi się nadmiernie zajmować takimi rzeczami.
    Dla Banku BPH robię tu wyjątek. :)

  • 8. Data: 2012-04-21 19:08:17
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "osa" <o...@g...pl.ee> napisał w wiadomości grup

    > Nawet jeśli regulamin konta przewiduje taki tryb pobierania opłat, z
    > którym zapoznasz się przed założeniem tego konta?

    Yes. Nawet jeśli tak jest w regulaminie napisane.

  • 9. Data: 2012-04-21 19:29:54
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-04-21 19:08, MarekZ pisze:
    > Użytkownik "osa" <o...@g...pl.ee> napisał w wiadomości grup

    > Yes. Nawet jeśli tak jest w regulaminie napisane.

    No to chyba czegoś nie rozumiem. Znasz warunki i godzisz się na nie
    zawierając umowę z bankiem, po czym skarżysz się do arbitra, że bank
    pobiera opłatę zgodnie z umową zawartą między wami?

    Czy to wynika z jakiś porachunków 'osobistych' między Tobą i bankiem? Bo
    innego uzasadnienia takiego działania nie widzę...

  • 10. Data: 2012-04-21 20:14:03
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "osa" <o...@g...pl.ee> napisał w wiadomości grup

> [...]
    >
    > Czy to wynika z jakiś porachunków 'osobistych' między Tobą i bankiem? Bo
    > innego uzasadnienia takiego działania nie widzę...

    Naturalnie, że to wynika "z porachunków osobistych". :)

    A jest rzeczywiście taki zapis w regulaminie? Nie chciało mi się sprawdzać.
    Nie wiem czy akurat z tym do arbitra bym się udał, czy raczej do UOKiK-u,
    ale gdzieś raczej bym się udał. Jeśli rzeczywiście pobiorą mi całość opłaty
    miesięcznej za kwiecień, napiszę na grupie "czy i gdzie".