  • 1. Data: 2012-04-17 17:17:47
    Temat: Visa Cashback to mit
    Od: t...@g...com

    Od jakiegoś czasu zamiast korzystać z bankomatu próbuję wypłacać pieniądze przy
    zakupach. Są to zazwyczaj sklepy spożywcze. Listę wszystkich punktów można znaleźć na
    stronie: http://www.visa.pl/visa_w_polsce/karty_dla_ciebie/vi
    sa_cash_back/gdzie_mozna_wyplacic_gotowke_p.aspx skąd i ja wziąłem listę sklepów
    gdzie można wypłacić przy zakupach.

    Tak na prawdę większość punktów ma tylko naklejki na szybach, a kasjerzy twierdzą, że
    wypłacić nie można. Nie stanowiłoby to problemu gdyby nie fakt że w obrębie
    zamieszknia (do 2km) mam 9 sklepów spożywczych, i jedną stację BP. Tylko i wyłącznie
    na stacji BP udało mi się wypłacić!!!

    VISA CASHBACK TO MIT

  • 2. Data: 2012-04-17 18:29:32
    Temat: Re: Visa Cashback to mit
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <t...@g...com> 4125384.216.1334675867280.JavaMail.geo-discussion-fo
    rums@vbw10

[...]

    Ja pobieram bez trudu w realu. Z planowanych 1666,67 złotych zostało mi
    raptem 237,49 złotych... Dziś pobrałem 400 -- bo dwa razy kupowałem,
    a dwa razy, bo mam kłopoty z kręgosłupem i nawet pchanie wózka stwarza
    mi trudności. Właśnie idę grzać d#$ę -- bo dzisiejsze pchanie nieco
    nadwerężyło mój kręgosłup.

    Jedyny kłopot (raz na kilka pobrań, raczej rzadko) to zła wiedza pań
    i panów przy kasie, ale ja mam w realu dobra opinię -- ,,ten pan wie,
    bo często pobiera''.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2012-04-17 20:07:51
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 17 Apr 2012 08:17:47 -0700, tomrozb napisał(a):

> [...]
    > fakt że w obrębie zamieszknia (do 2km) mam 9 sklepów spożywczych, i
    > jedną stację BP. Tylko i wyłącznie na stacji BP udało mi się wypłacić!!!

    Może zgłoś ten fakt to VISA to być może coś się zmieni.

    Xenocide

  • 4. Data: 2012-04-17 20:41:36
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 17 Kwi, 17:17, t...@g...com wrote:

    > VISA CASHBACK TO MIT

    Reklamuj w banku...

    BTW
    Ile sklep dostaje od Visy/MC prowizji za wyplate?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 5. Data: 2012-04-17 21:31:57
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2012-04-17 20:41, Rafal M pisze:

    > Reklamuj w banku...
    >

    > BTW
    > Ile sklep dostaje od Visy/MC prowizji za wyplate?
    >

    > Pozdrawiam
    > Rafal

    miałem ten sam problem, wypłacałem na stacji BP, ale po kilku razach
    obsługa mi odmówiła twierdząc, że "szef nie kazał", po to mają bankomat
    na stacji, aby z niego wypłacać

    walka z wiatrakami ;-/
    ani banku ani VISA to nie interesuje

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2012-04-18 10:07:41
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 17 Apr 2012 21:31:57 +0200, RobertS napisał(a):

    > walka z wiatrakami ;-/
    > ani banku ani VISA to nie interesuje

    Czyli takie trochę malowanie trawy na zielono - jest? jest!

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2012-04-18 10:43:22
    Od: kompek <k...@s...pl>

    W dniu 2012-04-18 10:07, xbartx pisze:

    > Czyli takie trochę malowanie trawy na zielono - jest? jest!

    pytanie co ma z tego punkt, ktory swiadczy taka usluge? jesli korzysc
    bylaby odpowiednio wysoka, sami by proponowali wyplate

  • 8. Data: 2012-04-18 11:07:15
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-04-17 21:31, RobertS pisze:
    > W dniu 2012-04-17 20:41, Rafal M pisze:

    > miałem ten sam problem, wypłacałem na stacji BP, ale po kilku razach
    > obsługa mi odmówiła twierdząc, że "szef nie kazał", po to mają bankomat
    > na stacji, aby z niego wypłacać

    podobną sytuację miałem w Piotr&Paweł
    zawsze słyszałem jakąś sciemkę, że nie mają takiej usługi, że terminal
    coś tego ... i cashback nie działa, że bankomat jest parę kroków stąd, itp.
    Raz kasjerka powiedziała, że kierownictwa im kazało nie robić
    cashbacków, wynika z tego, że dla sklepu usługa cashback jest to kosztem

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 9. Data: 2012-04-18 11:21:53
    Od: Joossef <g...@g...com>

    W dniu 18.04.2012 o 11:07 lolekanabolek pisze:

> [...]
    > Raz kasjerka powiedziała, że kierownictwa im kazało nie robić
    > cashbacków, wynika z tego, że dla sklepu usługa cashback jest to kosztem

    Bzdura, cashback jest dla punktu bezprowizyjny - nic nie zarabia ale też
    nic nie traci. Zyskiem niewymiernym jest klient, który, żeby wypłacić
    najpierw musi kupić.
    Głównymi hamulcowymi są same kasjerki/kasjerzy, którzy tak rzadko robią
    cashback, że najczęściej, po prostu, nie pamiętają "jak to się robi"

    --
    Pozdrowienia,
    Joossef

  • 10. Data: 2012-04-18 11:41:37
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-04-18 11:21, Joossef pisze:
> [...]
    > Głównymi hamulcowymi są same kasjerki/kasjerzy, którzy tak rzadko robią
    > cashback, że najczęściej, po prostu, nie pamiętają "jak to się robi"

    to czemu kierownictwa zabrania pracownikom wypłacać cashback??

    --
    pozdrawiam
    Marcin