  • 11. Data: 2005-01-24 21:31:08
    Temat: Re: BPH i Firefox
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > A Firefox obsługuje ActiveX? Bo mnie się wydaje że wtyczka do
    > FF/Netscape/Mozilla oparta jest o Jave.

    przeczytaj info z linka podanego przez nod'a
    działa

    JezryR

  • 12. Data: 2005-01-24 21:31:46
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2005-01-24 22:31, Użytkownik JerzyR napisał:

    > przeczytaj info z linka podanego przez nod'a
    > działa

    Wiem, ale (AFAIR) to nie jest ActiveX.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 13. Data: 2005-01-24 21:46:17
    Od: "Pit" <a...@o...pl>

    > A Firefox obsługuje ActiveX? Bo mnie się wydaje że wtyczka do
    > FF/Netscape/Mozilla oparta jest o Jave.

    Jak dotąd byłem pewnien, że nie obsługuje, ale spójrz tutaj:
    http://plugindoc.mozdev.org/windows1.html#ActiveX

    Pit

  • 14. Data: 2005-01-24 21:51:24
    Od: "Pit" <a...@o...pl>

    > Wiem, ale (AFAIR) to nie jest ActiveX.

    Być może, ale sprawdziłem stronę bepehu też pod IE z SP2, u góry okna wyskoczyła
    informacja właśnie o kontrolce ActiveX, stąd moje przypuszczenie. Poza tym z
    Javą jeszcze nie miałem problemów pod Firefoxem (ale np. z Flashem już tak,
    choćby na stronie simplusa).

    Pit

  • 15. Data: 2005-01-24 21:52:47
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2005-01-24 22:46, Użytkownik Pit napisał:

    > Jak dotąd byłem pewnien, że nie obsługuje, ale spójrz tutaj:
    > http://plugindoc.mozdev.org/windows1.html#ActiveX

    Huh, zwracam honor :)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 16. Data: 2005-01-24 22:14:10
    Od: Wojciech Malinowski <v...@w...pl>

    Użytkownik Marcin Nowakowski napisał:

    > Poprawnie instalował się na Mozilli 1.5 i na tym się skończyło.

    Dwa dni temu zainstalowałem bez żadnych problemów komponent i podpisałem
    przelew na Mozilli 1.7.5 na Linuksie (Java Blackdown-1.4.2-01). Tak się
    zdziwiłem, że później dwa razy sprawdzałem czy pojawił się on w historii
    konta :)

    --
    --- Wojciech virrar Malinowski ---
    ---- JID: v...@j...org ----

  • 17. Data: 2005-01-24 22:22:49
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2005-01-24 23:14, Użytkownik Wojciech Malinowski napisał:

> [...]
    > przelew na Mozilli 1.7.5 na Linuksie (Java Blackdown-1.4.2-01). Tak się
    > zdziwiłem, że później dwa razy sprawdzałem czy pojawił się on w historii

    To może coś poprawili, bo na 1.7.2 nie działało (z pół roku temu) ;)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 18. Data: 2005-01-24 23:54:20
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Pit napisał(a):

    > Pobawiłem się systemem demonstracyjnym BPH. Winna jest kontrolka ActiveX, czyli
    > "cudowny" wymysł Microsoftu (jej instalację blokuje również IE 6 z dodatkiem
    > SP2). Nie pomaga Firefoxowi instalacja wtyczki ActiveX ze strony
    > plugindoc.mozdev.org, chyba jedyne wyjście podał niżej kolega nod. Brawo BPH...
    > Pit

    Opowiadasz. Zarówno pod Operą jak i po IE 6.0 (SP2 w systemie) żadnych
    problemów

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 19. Data: 2005-01-25 08:54:06
    Od: Krzysztof <k...@s...800.pl>

    JerzyR wrote:

    > Moze ktos uzywa Firefox.
    > Po zalogowaniu wyskakuje okno, zeby zainstalowac komponent - daje TAK - i
    > sie nie instaluje.
    > Nie mozna przez to podpisywac przelewow.

    Jest taki plugin, ktory zmienia informacje jakimi "przedstawia sie"
    przegladarka. Jezeli zmienisz to na Mozilla (wystarczy tylko raz), to
    zainstaluje sie komponent. Potem mozesz zmienic z powrotem na firefox.

    Pozdrawiam
    Krzysztof
    no SiG