  • 1. Data: 2004-11-19 15:05:08
    Temat: BPH i jego super nowoczesny system :(
    Od: bart <x...@p...pl>

    witam wszystkich

    jako, że do tej pory nie miałem kłopotów większych z bankiem (jakieś 3
    lata temu opuściłem PKO SA to była dopiero historia:) to się w końcu
    doczekałem. mam w BPH srebrny sezam. jakiś czas temu zmieniali system
    dostępu przez internet i jaki był cyrk to chyba każdy słyszał - w sumie
    to już wtedy powinienem sobie dać spokój - raz się nawet zalogowałem
    mimo że mozilla powiedziała, że hasło i login lecą czystym text, to nie
    wytrzymałem i jak zobaczyłem nie swoje konto to sobie dałem spokój -
    generalnie ta migracja to totalna porażka z punktu widzenia IT.
    no ale teraz to co innego zachciało mi się karty kredytowej a jako, że
    mam konto razem ze swoją dziewczyną wydali dwie karty: główną dla mnie i
    dodatkową. no i ja to nie wiele chodzę po sklepach i generalnie płacimy
    a raczej tylko moja dziewczyna płaci. no i teraz się zaczyna - okazało
    się, że przez internet (sez@m się to u nich nazywa) nie widać żadnych
    transakcji na KK tylko suma obciążenia - cholera wie do kiedy spłacić i
    w ogóle. no i się okazało, że można to widzieć ale moja dziewczyna musi
    uruchomić bankowość internetową (przy zakladaniu karty nikt oczywiście
    nie powiedział) to dopiero pomysł - ja mam kartę główna ale nie widzę co
    robi karta dodana do mojego konta ?!?!? rozumiem w drugą stronę. więc po
    wizycie w banku aktywowała usługę - przychodzi siadamy wieczorem loguje
    się ustala hasło wchodzimy i co? i nic tam nie ma - nie ma konta żadnej
    karty - hmmmm konsternacja. coś pisało o jakiś kluczach. może jak
    założymy to się nam objawi ;). zakładamy i aby aktywować trzeba dzwonić
    na infolinie - dzwonimy owszem pewnie, że można ale trzeba najpierw
    uaktywnić infolinie ale Pani przy aktywacji nic nie powiedziała no i
    trzeba znowu iść do banku!!! ja już wymiękłem i powiedziałem cóż 3 lata
    to dość dużo trzeba zmienić bank. ale Ewa zadzwoniła na infolinie i się
    dowiedziała, że jednak ten klucz nie jest potrzebny a żeby oglądać co
    się dzieje na KK po prostu: "do 3 dni roboczych będzie wszystko widać"
    taki oto jest ich wspaniały system!!! logujesz się ale za 3 dni dopiero
    zobaczysz - jestem administratorem sieci komputerowych i zachodzę w
    głowę co tam się dzieje przez te 3 dni bo konto fizycznie istniej i jak
    się ja loguje to wszystko widzę????
    tak na marginesie podczas tej operacji jak wczoraj chciałem wykonać
    przelew z KK na konto to się nie dało - dopiero dzisiaj a wczoraj mi
    były potrzebne pieniądze i musiałem biegać po znajomych.

    generlanie po tej historii przestaję polecać no i mam nowy dylemat gdzie
    się udać??

    --
    "Lecz będą biedakiem, jedyne co posiadam to marzenia. Rozsypałem me
    marzenia u twych stóp. Stąpaj miękko, gdyż stąpasz po moich marzeniach."

  • 2. Data: 2004-11-22 08:22:13
    Temat: Re: BPH i jego super nowoczesny system :(
    Od: "PshemeK" <p...@o...pl>

    > generlanie po tej historii przestaję polecać no i mam nowy dylemat gdzie
    > się udać??

    A nawiązując do tekstu przedpiścy : znalazł ktoś 'idealny' bank ? Tak z
    ciekawości pytam. Bo podejrzewam, że zmiana banku da tylko tyle, że znikną
    może te problemy, które masz, a pojawią się inne :)

    Ale jakby Ci się udało, to daj znać :)

    Pozdrawiam

    PshemeK.

  • 3. Data: 2004-11-22 11:23:01
    Od: bart <x...@p...pl>

    PshemeK wrote:
> [...]
    > ciekawości pytam. Bo podejrzewam, że zmiana banku da tylko tyle, że znikną
    > może te problemy, które masz, a pojawią się inne :)

    nie no wiem, że nie ma idealnego banku - wiesz ja tam jakiś wielkich
    milionów nie trzymam ale też i niewiele chcę - ot żeby wszystko przed
    internet wszystko co trzeba było widać i prawie wszystko żeby można było
    załatwić.

    również pozdrawiam
    bart

  • 4. Data: 2004-11-23 11:18:44
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > były potrzebne pieniądze i musiałem biegać po znajomych.
    >
    > generlanie po tej historii przestaję polecać no i mam nowy dylemat gdzie

    No cóż ja też się jakiś czas temu skusiłem na KK w BPH i też byłem zszokowany
    gdy na infolini powiedziano mi że do 3 dni będzie wszystko widzoczne, a gdy
    spytałem dlaczego to powiedziała że w nocy są wpisywane transakcje. Według
    mnie porażka. a więc idę sobie do sklepu kupuję pare rzeczy sprawdzam potem
    limit w internecie, dalej duży a za parę dni bez używania karty limit 0 i jak
    tu planować wydatki??.
    Proponuję KK w mBanku sam tam wziąłem i wszystko gra operacje od razu widoczne
    a jak wykorzystasz limit to spłacasz go i od razu masz zwiększony limit i
    możesz kupować dalej na KK.

    Tomek