  • 1. Data: 2004-11-19 12:39:42
    Temat: Re: Czy w sobotę są realizowane przelewy elektroniczne w ING BSK?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    chairon <c...@i...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > Pytanie jak w temacie. Czy jeśli zdefiniuję przelew w serwisie BSK
    > OnLine w piątek po południu, to czy wyjedzie on w sobotę rano?
    > Posiadam konto STANDARD.

    Ale przelew do innego banku czy na inne konto w BSK?
    Bo jak do innego banku to wyjdzie dopiero w poniedzialek.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://www.PRnews.pl
    Najświeższe informacje na temat banków i ich oferty!

  • 3. Data: 2004-11-19 17:14:50
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > Ale przelew do innego banku czy na inne konto w BSK?
    > Bo jak do innego banku to wyjdzie dopiero w poniedzialek.

    No właśnie, a jak jest z wewnętrznymi? Czy są one realizowane "natychmiast"
    przez 7 dni w tygodniu?

    --
    chairon

  • 4. Data: 2004-11-19 21:50:49
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > No właśnie, a jak jest z wewnętrznymi? Czy są one realizowane
    > "natychmiast"
    > przez 7 dni w tygodniu?

    Bylo jakis czas temu na grupie wyjasnione zasady off-line zlecen w ING. Juz
    dobrze nie pamietam, ale kojarzy mi sie to z tym, ze srodki w dniu wolnym po
    zrobieniu takiego przelewu zostana zablokowane, ale przelew faktycznie
    pojawi sie z data pierwszego dnia roboczego tj. poniedzialek.

  • 5. Data: 2004-11-20 10:30:35
    Od: "patka" <p...@i...pl>

> [...]
    > zrobieniu takiego przelewu zostana zablokowane, ale przelew faktycznie
    > pojawi sie z data pierwszego dnia roboczego tj. poniedzialek.

    Wewnetrzne od 8-14 w soboty od razu,
    pon-piat 8-19,
    w niedziele offline

    pzdr