  • 11. Data: 2012-06-09 10:37:00
    Temat: Re: BPH - komponent: brak
    Od: Szymon <...@...pl>

    W dniu 2012-06-08 23:19, Grzexs pisze:
    > Dawno temu, gdy jeszcze korzystałem z tego banku, po każdym
    > uaktualnieniu (ale nie pamiętam, czy firefoksa, czy dodatku)
    > przeprowadzałem taką oto dziwaczną procedurę:

    Dzięki, ale jeśli tak to ma wyglądać po każdej aktualizacji Firefoksa to
    ja po prostu wolę się pożegnać z tym bankiem ;-)

  • 12. Data: 2012-06-11 11:32:20
    Od: ASSek <a...@p...onet.pl>

    On Sat, 09 Jun 2012 10:33:17 +0200, Szymon <...@...pl> wrote:

    >Mam 13.0. Niedawno zaktualizowałem. Pewnie dlatego się wysypało.

    Gdy wersje Firefoxa zaczęły się zmieniać jak w kalejdoskopie (od wersji 6 lub 7
    Firefoxa bodajże), BPH odpala swój komponent w Javie, żeby nie aktualizować bez
    przerwy komponentu (kompatybilność z wesją Firefoxa).

    Ostatnio Mozilla w Firefoxie "domyślnie" wyłączała plugin Javy jeśli nie był
    aktualny... więc tak jak napisano wcześniej, sprawdź środowisko Javy.
    --
    ASSek

  • 13. Data: 2012-06-15 02:36:12
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Szymon" <...@...pl> napisał w wiadomości
    > Zadziałało na innym komputerze. Co ciekawe - wcześniej nie korzystał z
    > BPH, a nic nie ściągał. Mój komputer (i według strony) zasysał plug-in.
    > Coś ta koncepcja komponentu wydaje mi się niedopracowana.

    Ci z banku to na kompach się nie znaja. W Półbanku wciskali mi, że ten
    certyfikat to na jednym kompie tylko działa.
    Po wyeksportowaniu działał na innym. Ponadto w Firefoxie bez dodatkowych
    czynności nie chronił hasłem
    i każdy, kto do kompa usiadł, miał dostęp przez FF do mojego konta. Bez
    zapamiętywania haseł.
    W tym kraju trzeba być alfą i omegą aby zadbać o włąsne bezpieczeństwo....
    Bank tego nie zapewnia.

    Feromon

  • 14. Data: 2012-06-15 07:39:23
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 15 Jun 2012 02:36:12 +0200, Feromon napisał(a):

> [...]
    > certyfikat to na jednym kompie tylko działa. Po wyeksportowaniu działał
    > na innym. Ponadto w Firefoxie bez dodatkowych czynności nie chronił

    Czy udało ci się wyeksportować certyfikat utworzony pod IE? Mój IE
    niestety nie pozwalał na eksport. Udało się wyeksportować tylko po
    utworzeniu pod linuksowym firefoksem.

  • 15. Data: 2012-06-15 09:12:10
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "Feromon" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    > W tym kraju trzeba być alfą i omegą aby zadbać o włąsne bezpieczeństwo....
    > Bank tego nie zapewnia.

    a MOZE kiedys tam dowod osobisty bedzie chipowany
    i bedzie zawieral podpis kwalifikowany
    i bedzie mozna autoryzowac przelew
    moze i wyplacic kase z bankomatu po "zwiazaniu" go z okreslonym kontem....

    No dobra - juz sie obudzilem ;P

    Pozdro

  • 16. Data: 2012-06-15 15:05:17
    Od: Szymon <...@...pl>

    BPH odpowiedział, że musieli zaktualizować komponent, by działał z FF 13.