  • 1. Data: 2012-06-07 20:43:07
    Temat: Orzechy od Baski + KB
    Od: " Orzech" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dwa zapytanka:

    Dotyczy BGZ
    Czy przelewajac z konta zony (mam pelnomocnictwo) na moje w BGZ (jesli
    zaloze) kwote 5000 PLN podajac w tytule przelewu 'WYNAGRODZENIE za m-c XXX"
    mozna liczyc na orzeszki ? Nazwisko i adres zamieszkania mamy taki sam. Moze
    ktos to przerabial ?

    Dotyczy Kredytbanku.
    Aby miec fajne 7 % (do 5 tys) na koncie concerto nalezy miec wplyw 7 000 PLN
    na konto. W Ekstrakoncie mozna miec do 3 tys. (i tez jakis wplyw)
    Czy mozna otworzyc dwa konta jednoczesnie w KB? (infolinia nie wiedziala)
    Czy przelewy pomiedzy tymi rachunkami w ramach jednego wlasciciela
    generujace wplyw/wyplyw sa honorowane ? No i czy karta jest obowiazkowa, aby
    skorzystac z tych profitow ?

  • 2. Data: 2012-06-07 20:57:07
    Temat: Re: Orzechy od Baski + KB
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-06-07 20:43, Orzech pisze:

> [...]
    > mozna liczyc na orzeszki ? Nazwisko i adres zamieszkania mamy taki sam. Moze

    Z konta w BGŻ?
    Raczej na kasztany... :)
    Masz to napisane w regulaminie promocji.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda

  • 3. Data: 2012-06-07 21:06:53
    Od: " Orzech" <o...@W...gazeta.pl>

    > Z konta w BGŻ?
    > Raczej na kasztany... :)
    > Masz to napisane w regulaminie promocji.

    Hehe... no niejasno sie wyrazilem. Z innego konta, nie w BGZ ,ale na BGZ. W
    regulaminie wyczytalem, ze nie wolno ze swojego i obcego w BGZ (jesli nie
    jest firmowe). Zastanawiam sie jedynie tylko, skad bank moze wiedziec gdzie
    ja pracuje i czy nie moge dorabiac sobie zony ;) Wtedy taki myk ma sens

  • 4. Data: 2012-06-07 21:09:59
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-06-07 21:06, Orzech pisze:

> [...]
    > ja pracuje i czy nie moge dorabiac sobie zony ;) Wtedy taki myk ma sens

    Z konta żony (to samo nazwisko i adres) w innym banku - łapie się.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda

  • 5. Data: 2012-06-07 21:15:37
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Z konta w BGŻ?
    >Raczej na kasztany... :)
    >Masz to napisane w regulaminie promocji.

    Regulamin regulaminem (jest zresztą dla klientów nie banku, żona , dzieci
    OK, tylko nie z BGŻ, Twoje żadne), ale za kwiecień premię dostałem za
    przelew z własnego konta w Meritum:
    25 kwietnia 2012 5 006,00 PLN Zwiń ikona - zwiń wszystko
    PRZELEW UZNANIOWY (NADANO 25-04-2012) WYNAGRODZENIE nazwa firmy (sam
    wpisałem) Moje nazwisko i adres 08 1300 0000 2076 7048 xxxx 0001 MERIT
    C-la/Gdańsk

    Saldo po transakcji: 5 006,00 PLN info

    Numer referencyjny: 20120425\0000214481\Ma\185888\0000088864
    I czyje na wierzchu? ;)

    A w regulaminie pisze (OK, jest napisane dla koneserów) wynagrodzenie musi
    wpłynąć, ale naliczają od najwyższego wpływu, a ten wynagrodzeniem być nie
    musi.

  • 6. Data: 2012-06-08 01:10:59
    Od: Blackall <b...@w...pl>

    On Thursday, June 7, 2012 9:15:37 PM UTC+2, mx wrote:

> [...]
    > wpłynąć, ale naliczają od najwyższego wpływu, a ten wynagrodzeniem być nie

    w regulaminie jednym z punktów, które trzeba spełnić jest:

    Uczestnik złożył w Banku "Zlecenie
    przekazywania wynagrodzenia za pracę i innych
    świadczeń związanych z pracą / świadczenia
    pieniężnego z ubezpieczenia emerytalnego
    /rentowego/na rachunek bankowy prowadzony
    przez BGŻ S.A.", przy czym w przypadku Konta
    wspólnego wystarczające w tym zakresie jest
    złożenie wskazanego wyżej zlecenia przez
    jednego ze Współposiadaczy Konta,

    czy jest to konieczne? Robiliscie tak, czy po prostu podajecie w pracy numer konta
    bez mieszania w to BGŻ?

  • 7. Data: 2012-06-08 06:50:13
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-06-08 01:10, Blackall pisze:

> [...]
    > jednego ze Współposiadaczy Konta,
    >
    > czy jest to konieczne? Robiliscie tak, czy po prostu podajecie w pracy numer konta

    A nie wygodniej jest (i tak musisz fizycznie być w marmurku i podpisać
    cyrografy) spuścić to na nich, tj na BGŻ?
    No - chyba, że w firmie macie ładną panią w księgowości/płacach... :)
    Sam doświadczyłem poważnej niedogodności w przypadku ZUSu i konta mojej
    mamy. Byłem w tym ZUSie z mamą, żeby zmienić rach. docelowy do przelewu
    emerytury, a on ZUS-QJM zażądał okazania i skserowania "umowy rachunku"!!!

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda

  • 8. Data: 2012-06-08 07:03:19
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >czy jest to konieczne? Robiliscie tak, czy po prostu podajecie w pracy
    >numer konta bez mieszania w to BGŻ?

    Podpisując umowę przez kuriera, podpisujesz też druk o przelewaniu
    wynagrodzenia. Uważam, że ten podpis jest konieczny, dla banku. Podpisałem,
    ale sam dałem nowy nr do kadr, aby sprawę przyśpieszyć. U mnie ten pośpiech
    skutkował spełnieniem warunków już w kwietniu (grosze za delegację
    wpłynęły). Trzy transakcje z 25 zaksięgowane 27, czyli rzutem na taśmę.

  • 9. Data: 2012-06-08 07:17:29
    Od: "TrzyLinie" <t...@W...gazeta.pl>

    [ciach]

    > A nie wygodniej jest (i tak musisz fizycznie być w marmurku i podpisać
    > cyrografy) spuścić to na nich, tj na BGŻ?
    [ciach]

    Jako zawodowa wruszka, zgaduję, że chodzi o coś innego - czy można po
    prostu lać z własnych (żony/kochanki/znajomego/kota) kont w innych
    bankach i jak banki to potraktują - czy wpisanie tytułu "wynagrodzenie"
    wystarczy?

    Przepytywałem o to kilka oddziałów, kilku banków, odpowiedzi zwykle były,
    że "rozpoznajemy po tytule", ale raz pani powiedziała, że po rodzaju
    konta - zwróćcie uwagę, że np. przelewy przychodzące z Rajfiego mają
    w nazwie banku "RAIFF Bankowość Detaliczna" czy jakoś tak - to mogłoby
    być nie uznane za przelew wynagrodzenia.

    Druga kwestia wruszki jest taka: czy banki mogą zechcieć kiedykolwiek
    zawiadomić US o tym, że Obywatel X otrzymuje wynagrodzenie od
    Obywatela Y? (czasem X równa się Y) Żeby US sobie prześwietlił operacje
    pomiędzy X i Y?

    Powstaje kwestia <<legalizacji>> umów pomiędzy X i Y, których skutkiem
    są przelewy z tytułami "wynagrodzenie" tak, żeby nie ponosić kosztów
    (podatków, opłat za konta firmowe, opłat za przelewy z kont firmowych).
    Oraz w celu bycia odpornym na ew. prześwietlenia z US.

  • 10. Data: 2012-06-08 09:21:55
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości

    > Z konta żony (to samo nazwisko i adres) w innym banku - łapie się.

    Mozna i z konta kochanki ;)
    przy braku zaufania wez weksel - LOL
    ponoc przy tytule "za sex" US sie nie czepia - LOL 2