  • 1. Data: 2003-07-18 12:57:47
    Temat: BPH - logowanie -problem
    Od: "Piotrek" <n...@p...onet.pl>

    Ostatnio wkonałem na swoim komputarze operacje update-u systemu win98 i
    IE6.0, i teraz przy próbie zalogowania do sezam pojawiam mi sie błą: "NIe
    załadowano komponentów, logowanie przerwano", i nie wiem co jest grane,
    oczywiście na infolinii banku nic nie wiedzą i proponują wrócić do IE5.5
    ewentualnie formatowąć HDD :)))

    Co o tym myślicie, czego to może byc przyczyna i jak ją usunąć ?

    pozdr
    Piotr

  • 2. Data: 2003-07-18 13:03:34
    Temat: Re: BPH - logowanie -problem
    Od: j...@p...onet.pl

> [...]
    > ewentualnie formatowąć HDD :)))
    >
    > Co o tym myślicie, czego to może byc przyczyna i jak ją usunąć ?

    Na tej 0801-676-662; 0801-6POMOC lub 012 682 81 67 infolinii tak powiedzieli?
    Może przeinstalujesz javę, na http://www.drq.pl/ gdzieś powinna być.
    Ja mam IE 6.0 po upgradzie z IE 5.5 i działa OK.

    Jacek

  • 3. Data: 2003-07-18 19:05:05
    Od: "david" <d...@p...fm>

    Użytkownik "Piotrek" <n...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bf8qs4$slq$1@news.onet.pl...
> [...]
    > ewentualnie formatowąć HDD :)))
    >
    > Co o tym myślicie, czego to może byc przyczyna i jak ją usunąć ?

    miałem ten sam problem, wysłałem maila z zapytaniem do serwisu BPHu i
    otrzymałem maila by ponownie zainstalować jave (podany był link do
    najnowszej wersji), ale to nie pomogło więc wysłałem maila z zapytaniem co
    robić dalej ??? po dwóch czy trzech dniach dostałem bardzo obszernego maila
    z odpowiedzią i kilkoma sposobami naprawy... tylko że w oczekiwaniu na tego
    maila zdążyłem wykonać już format po którym naprawiło się samo :)))

    pozdr
    david