  • 1. Data: 2003-07-18 13:00:45
    Temat: Oplata za realizacje czekow w Pekao sA?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Tak mi sie nawinelo ogloszenie, ze "nasz bank pobiera za realizacje
    czeko 20 zl" i spoldzielnia bedzie taka kwote pobierala od placacej
    osoby.
    A ze konto ma w Pekao SA.
    O co chodzi? :)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-07-18 14:55:20
    Temat: Re: Oplata za realizacje czekow w Pekao sA?
    Od: "s" <s...@T...gnet.pl>

    napisał w wiadomości news:bf8qqo$sig$1@news.onet.pl...
    > Tak mi sie nawinelo ogloszenie, ze "nasz bank pobiera za realizacje
    > czeko 20 zl" i spoldzielnia bedzie taka kwote pobierala od placacej
> [...]

    moze o to
    http://www.pekao.com.pl/tabele3s5.xml?/lang=PL/70314
    8-885790-15294

    pkt. 13

    ale nie za bardzo wiem o co moze chodzic z tymi czekami.
    dziwne.
    s.