  • 21. Data: 2005-12-21 16:50:45
    Temat: Re: BPH pogwałcił ustawę o świadczeniu usł. dr. elektr.
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 21 Dec 2005 16:18:06 +0000, maho napisał(a):

    > Proszę bardzo: na przykład go2.pl, regulamin jest pod adresem
    > http://pomoc.o2.pl/regulamin.html. Jest tam tylko mowa o zgodzie na
    > reklamy przychodzące na moją skrzynkę pocztową. A mimo to po zalogowaniu
    > się na webmail, widzę na górze bannery reklamowe. Czy wobec ciebie
    > spamują mnie?

    Nie spamują, bo zakładając konto wyraźnie wyraziłeś zgodę na
    otrzymywanie reklam. Mogą Ci je więc wsadzać gdzie się tylko da.

    --
    Krzysztof

  • 22. Data: 2005-12-21 17:11:28
    Od: maho <m...@p...net>

    Chris napisał(a):

    > Nie spamują, bo zakładając konto wyraźnie wyraziłeś zgodę na
    > otrzymywanie reklam. Mogą Ci je więc wsadzać gdzie się tylko da.

    Nie, wyraziłem zgodę na otrzymywanie ich na skrzynkę mailową, nie
    ogólnie na otrzymywanie reklam.

    pozdrav

    maHo

  • 23. Data: 2005-12-21 17:18:43
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 21 Dec 2005 17:11:28 +0000, w <doc2c8$f0g$1@atlantis.news.tpi.pl>, maho
    <m...@p...net> napisał(-a):

    > Nie, wyraziłem zgodę na otrzymywanie ich na skrzynkę mailową, nie
    > ogólnie na otrzymywanie reklam.

    Możesz korzystać przez POP3/SMTP.

  • 24. Data: 2005-12-21 17:48:07
    Od: maho <m...@p...net>

    [2005-12-21 17:18], r...@a...net.pl napisał(a):

    > Możesz korzystać przez POP3/SMTP.

    Heh, ale ja nie marudzę że to jest spam, tylko na przykładzie go2 staram
    się udowodnić przedpiścom że reklamy na stronach BPH nijak nie da się
    potraktować jako spamu.

    pozdrav

    maHo

  • 25. Data: 2005-12-21 17:57:46
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 21 Dec 2005 17:11:28 +0000, maho napisał(a):

    > Nie, wyraziłem zgodę na otrzymywanie ich na skrzynkę mailową, nie
    > ogólnie na otrzymywanie reklam.

    Więc przekonaj o tym personel Tlenu, a nie mnie.
    Bo ja z góry jestem w stanie przewidzieć ich odpowiedź :)

    --
    Krzysztof

  • 26. Data: 2005-12-21 18:08:30
    Od: maho <m...@p...net>

    [2005-12-21 17:57], Chris napisał(a):

    > Więc przekonaj o tym personel Tlenu, a nie mnie.
    > Bo ja z góry jestem w stanie przewidzieć ich odpowiedź :)

    No ja też, i wiem że to będzie słuszna odpowiedź. Bo reklama na ich
    stronie jest na ich stronie, i nie musisz tam wchodzić. Na siłę ci nie
    wysyłają tych bannerów :).

    pozdrav

    maHo

  • 27. Data: 2005-12-21 18:18:11
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 21 Dec 2005 18:08:30 +0000, maho napisał(a):

    > No ja też, i wiem że to będzie słuszna odpowiedź. Bo reklama na ich
    > stronie jest na ich stronie, i nie musisz tam wchodzić. Na siłę ci nie
    > wysyłają tych bannerów :).

    Nie! Odpowiedź będzie taka, że jak nie chcesz oglądać ich bannerów, to
    powinieneś zrezygnować z konta u nich.
    A wybór należy do Ciebie :)

    --
    Krzysztof

  • 28. Data: 2005-12-21 20:46:13
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    maho wrote:

    > Jeżeli chodzi o reklamy wysyłane w mailach, to owszem. Ale jeszcze nie
    > spotkałem się z serwisem gdzie musiałbym wyrazić zgodę na umieszczanie
    > lub nie reklam na *ich* stronie www.

    Banki to przecież szczególny przypadek. Otwieram nie jakaś dowolną
    stronę banku ale MOJA stronę - stronę z danymi MOJEGO rachunku. Płacę za
    tę usługę, a żeby korzystać z konta w internecie musiałem podpisac umowę
    i wyrażałem tam swoją chęć/niechęć otrzymywania reklam. Z resztą - ja
    nie zamierzam się z nikim wykłócać. Jutro złożę reklamację, a jeśli tego
    nie wyłaczą, to zawiadomię po prostu organy kontrolujące banki czy np
    GIODO, UOKiK, itp. (jeszcze się dowiem gdzie warto uderzyć żeby zabolało
    jak najbardziej).

    Leszek

  • 29. Data: 2005-12-21 21:09:50
    Od: maho <m...@p...net>

    [2005-12-21 18:18], Chris napisał(a):

    > Nie! Odpowiedź będzie taka, że jak nie chcesz oglądać ich bannerów, to
    > powinieneś zrezygnować z konta u nich.
    > A wybór należy do Ciebie :)

    No też innej odpowiedzi się nie spodziewałem. I dlatego mówię że jest to
    słuszna odpowiedź.

    Kurde, czy my przypadkiem nie kłócimy sie mając to samo zdanie ? :)

    pozdrav

    maHo

  • 30. Data: 2005-12-21 21:12:42
    Od: maho <m...@p...net>

    [2005-12-21 20:46], Leszek napisał(a):

    > Banki to przecież szczególny przypadek. Otwieram nie jakaś dowolną
    > stronę banku ale MOJA stronę - stronę z danymi MOJEGO rachunku.

    Nie widzę w tym nic szczególnego. Logując się na przykładowe go2,
    otwierasz nie jakąś dowolną stronę go2, tylko TWOJĄ stronę, z danymi
    TWOJEGO konta pocztowego.

    [ciach]

    Opowiedz jak ci poszło :)

    pozdrav