  • Data: 2005-07-27 20:47:50
    Temat: BPH - powoli trace nerwy
    Od: DoNnErJaCk <d...@o...spamtrap.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Posiadam konto Srebrny Sezam w BPH od ok 4 lat, wspolne z zona, do
    tego 2 karty debetowe, jedna VC i jedna MC. Niestety bank ten zaczyna
    mnie coraz bardziej draznic pobieraniem oplat za wszystko co sie da.
    Karty debetowe po 2,5 zlotego bo uzywam tylko do bankomatow, karta
    kredytowa zony czasami 2,5 zlotego bo nie zawsze zalapie sie na 4
    transakcje w miesiacu, prowadzenie konta 9,5 zlotego, po 2 zlote
    dodatkowo od kazdej debetowki - duuuzo tego.
    Zalozylem ostatnio rachunek w m-banku i tu pytanie czy warto sie
    przeniesc? Robie w miesiacu kilkanascie przelewow (ale nie wiecej niz
    20) - ale tu i tak taniej wychodzi m-bank. A moze posiada on jakies
    powazne wady o ktorych jeszcze nie wiem?

    --
    DoNnErJaCk