  • 1. Data: 2007-08-03 16:30:27
    Temat: BPH - problem techniczny
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    hej,
    dziewczyny mama ma problem z przelewem w BPH przez Internet.
    Konkretnie chodzi o prowizje dla allegro.

    W momencie zalogowania do banku, wszystko jest ok, tyle ze gdy się kliknie
    podpisz,
    to wszystkie polskie znaczki zostają zamienione na haszcze, a tego już
    system nie przyjmuje.

    System - Linux Mint
    Przeglądarka - Firefox.

    Macie może jakieś wskazówki w czym mieszać ?

    Marcin

  • 2. Data: 2007-08-03 16:57:04
    Temat: Re: BPH - problem techniczny
    Od: Sierp <s...@n...net>

    Marcin Kuczera napisał(a):
    > W momencie zalogowania do banku, wszystko jest ok, tyle ze gdy się kliknie
    > podpisz,
    > to wszystkie polskie znaczki zostają zamienione na haszcze, a tego już
    > system nie przyjmuje.

    a nie moze po prostu wyslac bez polskich znaczkow?

    Sierp

  • 3. Data: 2007-08-04 05:14:21
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    > a nie moze po prostu wyslac bez polskich znaczkow?

    początek operacji jest inicjowany z konta na allegro, coś jak mtransfer.
    Wszystko przychodzi zdefiniowane, nie ma szans niczego poprawić ;(

    Marcin

  • 4. Data: 2007-08-04 08:31:07
    Od: Tomasz <t...@g...net!!!>

    Marcin Kuczera napisał(a):
> [...]
    >
    > System - Linux Mint
    > Przeglądarka - Firefox.
    >
    > Macie może jakieś wskazówki w czym mieszać ?

    posprawdzaj wersje javy - podobno na 1.6 nie dziala, do tego locale i
    ustawienie kodowania przegladarki,

    mam ten sam problem na laptopie pod kubuntu (nowiutki system prosto z
    instalki ;) ), pod debianem i gentoo ktore stawialem jakis czas temu
    nie mam problemow... jak znajde roznice i naprawie to podesle Ci wiecej
    szczegolow ;)

    pozdr
    --
    Tomek

  • 5. Data: 2007-08-05 05:09:11
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    Marcin Kuczera <m...@l...usun-to.pl> napisał(a):

    > Macie może jakieś wskazówki w czym mieszać ?
    >
    > Marcin

    Wyslij mail do pomocy technicznej lub zadzwon na infolinie i popros o informatyka,
    zebu przeslal instrukcje.

    W czesci linuksow trzeba pomieszac edytorem w kodowaniu systemu, a czesc jest juz w
    pelni polskojezyczna od instalacji. Nie mam info co i jak pod reka.

    nawet hasla z niepolskimi znakami tez ci bedzie bez tego opluwac.

  • 6. Data: 2007-08-06 12:00:35
    Od: Fuma K <krzysp10.no_sp@m_wp.pl>

    Tomasz pisze:

> [...]
    > instalki ;) ), pod debianem i gentoo ktore stawialem jakis czas temu
    > nie mam problemow... jak znajde roznice i naprawie to podesle Ci wiecej

    Teoretyzuję. W starych linuksach dla pl_PL standardem było ISO-8859-2 w
    nowych UTF-8. Pobawiłbym się zmiennymi środowiska w okolicy LANG.

    u mnie (mandriva spring)

    $ env | grep -i lang
    LANG=pl_PL.UTF-8
    LANGUAGE=pl_PL.UTF-8:pl