  • 1. Data: 2007-08-03 19:05:24
    Temat: kk millennium,czy jednak coś innego?
    Od: "duke" <b...@d...pl>

    Zamierzam skorzystać z oferty Millennium w zakresie kk - Visa lub
    Mastercard.
    Kusi mnie dość niskie oprocentowanie przez 3 miesiące i/lub przez caly czas
    splaty zadlużenia kk innego banku.

    Obecnie posiadam kk Nordea i tak się zastanawiam,czy wlaśnie nie byłoby
    warto spłacić jej zadluzenia przy pomocy wspomnianej karty.

    W Nordea mam doś comiesięcznych kosztów ubezpieczenia,które powodują, że ta
    karta , oględnie mówiąc, nie jest zbyt opłacalna.

    Jak jest Wasza opinia n/t kk Millennium - nie tytlko jeśli chodzi o spłatę
    zadłużenia innej kk,ale również pod kątem codziennego użytkowania ? Warto,
    czy jednak coś innego ?

    Rozumiem,że w Millennium nie ma obowiązkowych ubezpieczeń,a oprocentowanie
    9,9% obowiązuje przez 3 miesiące od każdej transakcji ?

    pozdrawiam i dziękuję.

  • 2. Data: 2007-08-03 19:37:58
    Temat: Re: kk millennium,czy jednak coś innego?
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Rozumiem,że w Millennium nie ma obowiązkowych ubezpieczeń,a
    > oprocentowanie
    > 9,9% obowiązuje przez 3 miesiące od każdej transakcji ?
    >
    > pozdrawiam i dziękuję.

    Nie ma obowiązkowych ubezp., ale jak będziesz odbierał kartę to sprawdź czy
    masz wszystkie wyłączone.

    Odnośnie oprocentowania się nie wypowiadam, bo zawsze spłacam 100%.

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-08-03 20:35:31
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    duke napisał(a):
    > Jak jest Wasza opinia n/t kk Millennium - nie tytlko jeśli chodzi o spłatę
    > zadłużenia innej kk,ale również pod kątem codziennego użytkowania ? Warto,
    > czy jednak coś innego ?

    Moja opinia jest bardzo pozytywna. Obsluga na poziomie. Podglad online
    calkiem dobry. Bank jest elastyczny, nie pyta o zatrudnienie, dochod i
    inne pierdoly.

    > Rozumiem,że w Millennium nie ma obowiązkowych ubezpieczeń,a oprocentowanie
    > 9,9% obowiązuje przez 3 miesiące od każdej transakcji ?

    Ubezpieczenie nawet jak go nie bedziesz chcial to sie wlaczy samo.
    Nalezy wiec zadzwonic i je wylaczyc.

    Intresujacym trikiem jest wymiana KK Millenium na KK Millenium o jakis
    czas. Jest to darmowe, a nowa karta ma tez nowy termin waznosci, a wiec
    wydluza nam sie czas uzywania karty bez placenia za wznowienie.
    Przynajmniej poki co takie cos obowiazuje :)

    Ja polecam Millenium. Obecnie uzywam Visa gold, ktora niebawem planuje
    zmienic na MC gold.

    I korzystajac z okazji mam takie pytanie : czy Millenium wydaje karty ze
    zdjeciem ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2007-08-03 20:40:23
    Od: "Slavekk " <s...@W...gazeta.pl>

    duke <b...@d...pl> napisał(a):

> [...]

    > zadłużenia innej kk,ale również pod kątem codziennego użytkowania ? Warto,

    Opinia jest dobra. Karta jak karta...;-)
    MC ma dobre kursy EUR

    > Rozumiem,że w Millennium nie ma obowiązkowych ubezpieczeń,

    nie ma
    i trzeba pamietac o wylaczeniu nieobowiazkowych przy zamawianiu

    > a oprocentowanie
    > 9,9% obowiązuje przez 3 miesiące od każdej transakcji ?

    Nieeee.
    czytac nie umiesz?
    Przez 3 mce od wyrobienia karty.
    Tylko splata innej karty zawsze ma 9,9%