  • 11. Data: 2004-08-11 22:27:20
    Temat: Re: BPH - przelew z konta karty kredytowej
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Markus Sprungk wrote:

    > Nie bardzo. Wystarczy wykonać kartą minimum cztery transakcje w
    > miesiącu i nie ma żadnej opłaty za dostęp internetowy :)

    Gdzie to można znaleźć, bo ja nie widzę? I czy to nie jest promocja?
    Bo w TOiP pisze bezwarunkowo: 3 zł od klientów bez Sezamu.

    Bogdan B.

  • 12. Data: 2004-08-11 22:43:13
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Bogdan B. napisał(a):

    > Gdzie to można znaleźć, bo ja nie widzę? I czy to nie jest promocja?
    > Bo w TOiP pisze bezwarunkowo: 3 zł od klientów bez Sezamu.

    Niestety nie pamiętam skąd się o tym dowiedziałem :(

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 13. Data: 2004-08-12 00:00:18
    Od: "nod" <n...@o...pl>

    > Niestety nie pamiętam skąd się o tym dowiedziałem :(

    ale Ty mylisz 2 różne opłaty:
    1. 2,50zł/m-c jeżeli w miesiącu poprzednim nie wykonasz min. 4 operacji kartą
    2. 3zł/m-c płacone niezależnie od liczby transakcji o ile NIE masz konta Sezam

  • 14. Data: 2004-08-12 00:04:36
    Od: "nod" <n...@o...pl>

    > Tylko, że nie napisałeś ile kosztuje ROR ;-) A kosztuje, kosztuje...

    Biorąc pod uwagę fakt, że wszystkie przelewy dokonywane przez internet mam
    bezpłatne to nie kosztuje ono tak wiele. Pokusiłbym się nawet o stwierdzenie, że
    posiadając Srebrny Sezam (9,95zł/m-c) i wykonując opłaty przez net, dodając
    równomiernie rozłożoną sieć bankomatów BPH + dodatkowo Euronetu, biorąc pod
    uwagę liczbę placówek to... dla mnie taniej wychodzi niż eKonto w mBanku :)

    pozdr
    nod

  • 15. Data: 2004-08-12 06:25:12
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    nod napisał(a):

    > ale Ty mylisz 2 różne opłaty:
    > 1. 2,50zł/m-c jeżeli w miesiącu poprzednim nie wykonasz min. 4 operacji kartą
    > 2. 3zł/m-c płacone niezależnie od liczby transakcji o ile NIE masz konta Sezam

    Ciekawe. Oczywiście coś zupełnie innego powiedziano mi w oddziale. Muszę
    chyba do tego przywyknąć :)))

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 16. Data: 2004-08-12 07:11:47
    Od: "Veetold" <v...@p...pl>

    Sezam

    > Ciekawe. Oczywiście coś zupełnie innego powiedziano mi w oddziale. Muszę
    > chyba do tego przywyknąć :)))

    W tabeli opłat tego nie widzialem. Czy ktos w ogole widzial szczegolowa
    tabele oplat i prowizji??
    Lubie jasne reguly gry, a BPH chyba w tym nie celuje.. :))

  • 17. Data: 2004-08-12 07:43:51
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > W tabeli opłat tego nie widzialem. Czy ktos w ogole widzial szczegolowa
    > tabele oplat i prowizji??

    Jest do ściągnięcia na ich stronach (pdf).

    Jacek

  • 18. Data: 2004-08-12 09:18:40
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    nod wrote:

    > Biorąc pod uwagę fakt, że wszystkie przelewy dokonywane przez
    > internet mam bezpłatne to nie kosztuje ono tak wiele. Pokusiłbym się
    > nawet o stwierdzenie, że posiadając Srebrny Sezam (9,95zł/m-c) i

    ale jak nie bedziesz robil ilus operacji dana kartą to za nia co miesiac tez
    placisz

    przy takich warunkach to ja juz wole za 7+1 zł e-pakiet w Fortisie (wszystkie
    bankomaty free i darmowe przelewy) a KK w BZWBK z dostepem inetrnetowym na
    podglad szybkim i tez free
    *** blad ***

  • 19. Data: 2004-08-12 10:44:18
    Od: "nod" <n...@o...pl>

    > ale jak nie bedziesz robil ilus operacji dana kartą to za nia co miesiac tez
    > placisz

    4 operacji. Ale te 4 zaliczają się przy wszystkich kartach z BPHu, a że
    standardowo każdy ma 2 karty (debetowa+kredytowa) to problemu raczej z ich
    wykonaniem nie widzę.

    > przy takich warunkach to ja juz wole za 7+1 zł e-pakiet w Fortisie (wszystkie
    > bankomaty free i darmowe przelewy) a KK w BZWBK z dostepem inetrnetowym na
    > podglad szybkim i tez free
    ani Fortis'a ani BZWBK nie ma w moim mieście :/

    > *** blad ***
    nod

  • 20. Data: 2004-08-12 12:42:06
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    nod wrote:

    > ani Fortis'a ani BZWBK nie ma w moim mieście :/

    w takim razie to musi chyba byc Stalowa Wola :-)
    trudno - bierz ten bph, oferta jest zła ale ponieważ miałem parę
    innych wygodniejszych rachunkow to sezam został zredukowany
    *** blad ***