  • 21. Data: 2004-08-12 18:41:13
    Temat: Re: BPH - przelew z konta karty kredytowej
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Veetold napisał(a):

    > W tabeli opłat tego nie widzialem. Czy ktos w ogole widzial szczegolowa
    > tabele oplat i prowizji??

    Tak. Na stronie głównej jest tabela, ale będziesz musiał przekrzywić głowę
    bo ktoś opłaty dotyczące kart umieścił pionowo :)))

    > Lubie jasne reguly gry, a BPH chyba w tym nie celuje.. :))

    He he

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 22. Data: 2004-08-13 08:51:09
    Od: LLL <l...@l...pl>

    Najbardziej idiotyczna oplata w BPH to platnosc za zlecenie stale.
    Przelewy dowolne sa bezplatne, a zlecenie stale kosztuje (chyba 1zl) -
    przeciez to kompletna glupota :-(((

  • 23. Data: 2004-08-13 23:31:24
    Od: "nod" <n...@o...pl>

    > w takim razie to musi chyba byc Stalowa Wola :-)
    :P

    > trudno - bierz ten bph, oferta jest zła ale ponieważ miałem parę
    > innych wygodniejszych rachunkow to sezam został zredukowany
    ja mam konto w BPHu od przeszło 3 lat i jak narazie nie mieli w stosunku do mnie
    żadnej wpadki, a poza tym ekipa z placówki przy Okulickiego jest tak rewelacyjna
    :) że "chce się wracać" ... serio !

    > *** blad ***
    nod