  • Data: 2006-02-06 18:43:04
    Temat: BPH reklamacja kartowa
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Proszę uczonych w procedurach o info:

    Kupuje na terenie UE (nie w PL) coś kartą - usługę
    Dostawca przyjmuje płatność ale nie uruchamia usługi.

    Jak się to nazywa w bankowej nomenklaturze?
    I w BPH jak skutecznie to reklamować?
    Byłem dziś "w okienku" i zostałem odesłany z kwitkiem, identycznie z
    obsługi kart... a chyba powinno się dac zareklamować taką płatność?
    Kiedyś dawno mBank bez zmrużenia oka przyjął identyczną reklamacje i po
    90 dniach kasa wróciła...
    Karta debetowa Visa.

    MZ