  • 1. Data: 2005-05-18 07:14:03
    Temat: BPH - roznica walutowa
    Od: "Tomek O." <x...@o...pl>

    witam,

    Oriętuje się ktos czy w BPH kredyt (w CHF) udzielany jest po kursie
    sprzedaży dewiz (czy zakupu?), bo wiem że tranasze wypłacane są po cenie
    Zakupu dewiz.

    dzieki za odpowiedz
    pozdro!
    tomek.

  • 2. Data: 2005-05-18 07:40:52
    Temat: Re: BPH - roznica walutowa
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    Użytkownik "Tomek O." <x...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Oriętuje się ktos czy w BPH kredyt (w CHF) udzielany jest po kursie
    > sprzedaży dewiz (czy zakupu?), bo wiem że tranasze wypłacane są po cenie
    > Zakupu dewiz.

    Tak jest zapewne robione w każdym banku.
    Kwota kredytu jest wypłacana po kursie sprzedaży dewiz a dewizy na spłatę
    rak kupujesz po kursie zakupu.

  • 3. Data: 2005-05-18 08:15:32
    Od: "Tomek O." <x...@o...pl>

    > Tak jest zapewne robione w każdym banku.
    > Kwota kredytu jest wypłacana po kursie sprzedaży dewiz a dewizy na spłatę
    > rak kupujesz po kursie zakupu.

    nie zupełnie o to mi chodzilo. Kwota kredytu przyznana po kursie sprzedaży?
    i po kursie sprzedaży są wypłacane kolejne transze kredytu? Bo wychodzi mi
    że do kazdej transzy musze dopłacic ... i zastanawiam sie czy ta roznica
    wynika z kursu (spadku wartosci franka) czy z czegos innego.

    tomek.

  • 4. Data: 2005-05-18 09:08:08
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

> [...]
    > wychodzi mi że do kazdej transzy musze dopłacic ... i zastanawiam sie czy
    > ta roznica wynika z kursu (spadku wartosci franka) czy z czegos innego.

    Wziąłeś określoną ilość Franków kredytu i dokładnie ta ilość powinna Ci
    zostać wypłacona w transzach.
    To ile zostanie Ci wypłacone w Złotówkach, zależy o kursu.
    Inną kwestią jest to, jak policzyłeś (albo bank policzył) ilość potrzebnych
    Ci Franków.
    Mógł to zrobić różnie. PKO BP np. liczy po kursie średnim, a jak liczy BPH
    ... popytaj u nich :)

  • 5. Data: 2005-05-18 09:45:17
    Od: "kisielek" <k...@o...pl>

    "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl> wrote in message
    > Użytkownik "Tomek O." <x...@o...pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > Mógł to zrobić różnie. PKO BP np. liczy po kursie średnim,

    mi pkobp policzył po kursie kupna dewiz;)

    --
    pozdrawiam
    kisielek

  • 6. Data: 2005-05-18 10:01:54
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    Użytkownik "kisielek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > mi pkobp policzył po kursie kupna dewiz;)

    kiedyś kwotę kredytu liczył po średnim, ale widać i pkobp sie zmienia :)