  • 1. Data: 2005-05-18 07:05:14
    Temat: Millenet - czy h@slo2 niezbedne?
    Od: "Epsilon" <e...@a...pl>

    Witajcie

    Wczoraj otwierałem rachunek w Millenium (oczywiście by wziąć udział w promocji :D).
    Babeczka w oddziale powiedziała, że h@sło2 [co za nazwa :P] jest niezbędne - a
    więc muszę zamawiać kartę, by je sobie wygenerować.
    Karta kosztuje 15zł/rok, czyli dość znacznie podnosi cenę uczestniczenia w promocji.

    W instrukcji millenetu piszą, że h@slo2 jest niezbędne przy przelewach
    zagranicznych, przy przekraczaniu limitu na h@slo1 i do ustalania przelewów
    przyszłych.

    Czy znaczy to, że do normalnych przelewów (= krajowych, poza millenet, o
    wysokości powiedzmy 1gr) h@slo2 jest zbędne?

    Zadziwiony
    Epsilon

  • 2. Data: 2005-05-18 08:35:28
    Temat: Re: Millenet - czy h@slo2 niezbedne?
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Epsilon napisał:

> [...]
    > przyszłych.
    >
    > Czy znaczy to, że do normalnych przelewów (= krajowych, poza millenet, o

    Tak, jesli wczesniej ustalisz sobie "zaufanych odbiorcow" uzywajac
    hasla2. ;-)

    Bartol

  • 3. Data: 2005-05-18 08:37:41
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    "Epsilon" <e...@a...pl> wrote in message
    > Witajcie
    >
    > [....] (oczywiście by wziąć udział w promocji :D).
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    kurna Polak potrafi :-/ wez zagraj sobie w lotto.

  • 4. Data: 2005-05-18 09:02:02
    Od: "Epsilon" <e...@a...pl>

    > Tak, jesli wczesniej ustalisz sobie "zaufanych odbiorcow" uzywajac
    > hasla2. ;-)

    Hmmm
    W demo udaje się bez problemu dokonać przelewu osobie, której nie mam wpisanej
    do "zaufanych" bez podawania hasla2.
    Czyli mam rozumiec, ze demo i prawdziwy serwis sie roznia?

    Coraz bardziej zadziwiony
    Epsilon

  • 5. Data: 2005-05-18 09:15:09
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    > W demo udaje się bez problemu dokonać przelewu osobie, której nie mam wpisanej
    > do "zaufanych" bez podawania hasla2.
    > Czyli mam rozumiec, ze demo i prawdziwy serwis sie roznia?

    Demo to demo. Demo to to co mialo byc, ale nie wyszlo, bo musieli cos
    zepsuc.

    Millenet to niezwykle wprost bezpieczny system internetowy. Chyba tylko
    Citi jest lepiej zabiezpieczony. W sumie drugie haslo jest niepotrzebne,
    bo jedno w zupelnosci wystarczy. To chyba taki drobny uklon w strone
    nieswiadomych klientow domagajacych sie tokenow, hasel jednorazowych i
    tym podobnych bzdur zdecydowanie obnizajacych bezpieczenstwo, o
    bezcelowym utrudnianu zycia nie wspomniajac.

    Bartol