  • 31. Data: 2012-07-18 15:48:14
    Temat: Re: BPH - wiśnie
    Od: Szymon <...@...pl>

    W dniu 2012-07-18 14:11, luc pisze:

    > Ten bidon nie przecieka? ;-)

    :-) Nie używałem.

  • 32. Data: 2012-07-18 20:09:00
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    dyskusyjnych:ju6elh$kq5$...@i...gazeta.pl...

    > Naszych, czyli kapitalnych?

    No tak. I tych drugich, droższych, o ile znalazł się szaleniec, który je
    otworzył w celach promocyjnych.

  • 33. Data: 2012-07-19 00:05:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MarekZ" ju6th1$q9f$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > No tak. I tych drugich, droższych, o ile znalazł się szaleniec, który je otworzył w
    celach promocyjnych.

    Mnie wyraźnie zaznaczono, że są dwa konta dające 3 setki
    z tym, że chyba nie warto ;) brać tego droższego. :) Tu
    (na grupie) każdy wiesza psy na BPH, podczas gdy ja mam
    dobre zdanie o odwiedzonym marmurze. Spokojnie, sympatycznie,
    czysto, z gratisami/reklamówkami -- długopisami w pudełeczkach/etui,
    latarką, podkładką klejącą się -- jeszcze nie użyłem... Piszą, że
    trzyma solidnie jak magnes czy klej, ale bez magnesu i bez kleju,
    a gdy straci swe klejące właściwości, wystarczy ją wymyć aby
    odzyskała te właściwości...

    Odnotowałem w marmurze klimatyzację, zamknięte okna i dwoje
    drzwi czyniących stosowną śluzę -- wszystko to robi jak
    najlepsze wrażenie. Zupełnie inaczej niż w BPH, jaki znam. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'